| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
üse tag - 21.05.2010
 1 .. 3 4 5 6 7
14.07.10 15:41
nzwedding 

Re: üse tag - 21.05.2010

das ist lustig, denn wir sind jetzt ja bereits ein halbes jahr verheiratet und obwohl ich mir vorher niemals vorstellen konnte einen ring zu tragen fehlt mir jetzt etwas. und erst seit der eigenen heirat achte ich auf sowas. ähnlich geht es meinem mann.
so waren wir letzten samstag an unserem halbjährigen unsere eheringe aussuchen die wir dann während der zeremonie austauschen werden.
wir freuen uns unheimlich auf die ringe und sind gespannt wie sie schlussendlich aussehen werden .

arbeitet dein mann mit holz, dass ihr diese speziellen ringe gewählt habt?
und trägt er seinen ring trotzdem oder wartet er bis du deinen hast?
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

Zuletzt bearbeitet am 14.07.2010

14.07.10 15:48
seeletaenzli 

Re: üse tag - 21.05.2010

gäll...
en reng zeigt halt au gäg use uf e art die "verbondeheit"... klar, esch sie au ohni reng do... aber trotzdem fählt ohni eifach öppis..

min maa hed mi gfrogt ka, ob er de reng sell abzieh oder aphalte... för mech häts aber ned gstomme, wenn er ne abzoge hätti... ond er esch so stolz uf de reng, dass er ne sälber au ongärn abzoge hät...

er schafft ned met holz... aber mer send bed sehr naturverbonde. ond ech ben total holz-fan... ond bruun esch mini lieblingsfarb... ond han den s'glöck ka, wo ech de reng entdeckt han... dass er au grad total begeisteret gsi esch defo... sie passed guet zo üs... send edel, ond glich ned zu edel... fend ech

demfall send ehr bereits zivil ghüürote, ond hüürotid am 28.8. no chirchlech? met rengtuusch?

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

14.07.10 15:57
nzwedding 

Re: üse tag - 21.05.2010

genau das isches. mer hend scho paar mal denkt jetzt wärs schön mir hetted ring. chans kaum erwarte.

mir händ im januar spontan uf eusere australie/neuseeland-reise ghürate.
s'fest mit familie und fründe am 28.8. findet idä berge statt und zeremonie wird ä freii trauig si mitem wolfgang weigand. denn werdemer d'ring tuusche. sind grad no rechtzytig im goldschmied gsi.

euri ring find ich hammer!!
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

Zuletzt bearbeitet am 14.07.2010

14.07.10 15:58
seeletaenzli 

Re: üse tag - 21.05.2010

ou schön!!! i de bärge... en traum!
was sends den för reng?

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

14.07.10 16:07
nzwedding 

Re: üse tag - 21.05.2010

ich könnte mir keinen schöneren ort vorstellen für dieses fest! wir waren am samstag wieder da und es ist ein sehr spezieller ort für uns.
nid so spezielli wie euri aber hoffentlich denn au ganz schöni.
innen gelbgold, aussen weissgold. diamanten champagnerfarben. gravur handschrift.
sie werden mit 4mm sehr schmal (damit wir uns als bisherige nichtringträger erst mal ans feeling gewöhnen können)
.------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10

14.07.10 16:27
seeletaenzli 

Re: üse tag - 21.05.2010

fend i super...! üsi send 10mm breit ond hend also es rächts gwecht!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

 1 .. 3 4 5 6 7
wünsche   Wertsachen-Verischerung   Flitterwochen   diebstahlversecherig   Hochzeitspäärchen   gratuliere   Wertsachenversicherung   seeletaenzli   fründschaftsring   Wertscachen-Versicherung   schmuckversicherig   seeletänzli   Gratullieeeeeeeeeere   neuseeland-reise   ööööberglöcklechs   verheiratet   verTRAUED   verliebt   waaaaaaaaaaaaaaahhnsennig   „perfektioniert“