was tragen eure Männer am grossen Tag? |
|
1 2
|
|
|
23.07.09 12:36
Sternenmeer
|
Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?
Man(n) sollte sich in erster Linie in seinem Outfit wohlfühlen - die Ausstrahlung zählt. Und die kommt mit Bestimmtheit "glanzvoll" rüber, fühlt sich Dein Schatz gut un schön.
Mein Herzbube trägt ein griechisches, weisses Kurzarmhemd mit Stehkragen, 3/4 lange weisse Hosen und weisse Espadrillos. Dazu wäre vielleicht noch zu sagen, dass wir auf Rhodos heiraten.
Ich bin meinerseits genauso phantasievoll - jedoch alles andere als traditionell gekleidet zu diesem Anlass. Aber - das passt. Das sind genau wir.
Wie auch immer - Jedem das Seine. .-)
Liebe Grüessli Sternenmeer
|
|
|
|
23.07.09 12:38
souris
|
Re: was tragen eure Männer am grossen Tag?
Hoi Blumenfee
Also miine wird glaubs en klassische schware Azug, mit eme dunkelrote Gilet ond passende Krawatte träge. Freu mich scho uf ihn... Mir händ chli öppis speziells welle (Gilet), will er au suscht en "Azugträger" isch.
Aber ich glaub ned, dass dim Maa en Azug ned staht, nor well er chli chliner isch. Ich kenne i de Bankewält es paar, wo ned vill grösser sind als ich (1.64 m) ond gliich guet usgsehnd imene Azug. Wichtig isch denn hald eifach, dass d'Längi vo de Hose ond de Jacke perfekt isch. Soscht wirkts schnell chli "gstucht".
Aber da würd ich mal in en guete Lade ond mich berate lah. Teilwiis hets im Globus ganz gueti Lüüt, aber au im Mexx (für Herre) hani scho gueti Erfahrige gmacht. Oder wenn ihr en massgschniderete wänd mache, hetti da soscht au no en Adresse.
Liebe Gruess souris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2