| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?
 1 2 3 4 5 6
25.09.12 13:43
marsai

nicht registriert

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Beim Einzug läuft bei uns Canon in D von Pachelbel... Die restlichen Lieder haben wir noch nicht zusammen. Bei uns wird ein Familienmitglied entweder Gitarre oder Keyboard spielen da wir die freie Trauung draussen haben. Evtl. singt dann noch jemand... Wissen aber noch nicht was und bin daher noch am Ideen sammeln.

Kennt jemand ein schönes Lied für eine weibliche Sängerin? Begleitet widr nur mit Gitarre oder Keyboard.

Liebe Grüsse,
MarSai

25.09.12 13:49
sensuelle 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Hallo MarSai

Wie wär's mit "the rose"....? Hühnerhaut garantiert..... smile

Herzlich, sensuelle

25.09.12 14:23
marsai

nicht registriert

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Hoi Sensuelle

Ja das Lied esch würklich mega schön, aber es esch irgendwie so standard... also weisch wie ich meine?! Das esch das Hochzytslied schlechthin, wird äuä uf jeder 2 Hochzyt gspilt! Das versueche mir ebe biz z'vermide... emu bi de Lieder wo zwüschinne gspilt wärde.

Canon in D esch ja au es standard-lied, aber scho immer min Traum gsi zu däm Lied ine- resp. hänezlaufe! :)

Grüessli,
MarSai

25.09.12 14:27
himbeer 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

das isch au no en offene punkt bi eus aber ich ha no fast es jahr zit zum s perfekte lied finde, hihi...
ich find "paradise" vo coldplay no schön, nur passt de text eigentlich nöd usser halt de refrain. aber s lied isch superschön und ich find es würd halt mit dem "paradise" scho no passe. vilicht chamers ja au so zämeschniide das nur de instrumentalteil und de refrain vorchunnt. gaht ja nöd so lang zum fürelaufe.

25.09.12 14:37
sensuelle 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Stimmt, "the rose" wird mängmal fascht chli "überstrapaziert".....
Was meinsch zu "killing me softly"? Oder süsch dänn halt so chli öppis à la Barbara Streisand oder Shirley Bassey.... aber das gfallt villicht au nur mir (grufti, 40-jährig)... hihiii

25.09.12 17:04
memphiswalker 
Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

also ich han scho derfahrig bi kolleginne gmacht, dassi sich liebeslieder usgsuecht hend wo zwar schöni melody hend aber völlig am Thema verbi sind… wos meh drum gahd dass öbber verlah worde isch oder so – so hed die eint kollegin Hello vom Lionel Richie gha die ander best thing i never had vode beyonce… tragisch ;o) vom text her meini – ich dänke du sötsch guet uf duuusag vom lied lose und da giiids jedi mängi a lischtene wo super passed. Chander suscht bi interesse uf en email vo dir en lischte zuecho lah woni im internet gfunde han aber für da inne ischsi zlang ;o)

25.09.12 17:12
Nemo 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

valey:
Mer werdet "At Last" ha :)


das vode etta james??

25.09.12 17:28
Prisi87 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Mir "amazing graze" mit dudealsäck

09.10.12 20:51
butterfliege 

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Mir hend ide Chile au e wiiblichi Sängerin und werded wahrschindli folgendi Lieder ha:

a moment like this - leona lewis
when you say nothing at all - alison krauss
it feels like home - chantal kreviazuk

sind minere meinig nah sehr vielsagendi lieder... for allem "it feels like home" isch genau das wo ich i üsere beziehig empfinde... so wunderschön :)

10.10.12 09:22
toluwu

nicht registriert

Re: Welches Lied bei der Hochzeit zum Einzug?

Ich / wir werden zu Halleluja einlaufen. Sind jetzt nur am überlegen, wie das Ganze ablaufen soll. Z.b. nur die Melodie wenn G, Trauzeugen und Kinder rein laufen und der Gesang anfängt wenn ich rein laufe. Oder sie bei allen singen und beim ersten Halleluja (Refrain) ich dann da stehe. Keine Ahnung was am besten "wirken" könnte... Es ist soooo schwer!

 1 2 3 4 5 6
klassischs   zukünftigen   Welches   Hochzeit   Wetterbericht   Hochzeitstanz   überstrapaziert   unendlichkeit   weddingsingers   weddingcrahsers   standard-lied   v=FcOt6mfjxeA   bearbeitet   Familienmitglied   instrumentalteil   klassisch-traditionell   unkonventionell   klavieruntericht   instrumentalversion   aufgeschrieben