| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?
 1 2
04.08.09 10:35
counsel

nicht registriert

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

hallo ihr zwei (und mehr die das lesen). es ist korrekt, man(n)/frau kann das zum einlaufen oder zum rausgehen nutzen. zum beispiel könntet ihr in die kirche einlaufen zu chris brown "forever"

http://www.youtube.com/watch?v=g8DCt3Lmi28

und dann rauslaufen (nicht rennen!!!) zum forrest gump theme.

wenn ihr eine sängerin habt, die vom e-piano begleitet wird, dann kann sich der piano-spieler die noten im fachhandel besorgen (noten-abteilung musikhäuser) und das würde er einüben können. das stück wird ja auch auf you tube immer wieder von pianoplayern gespielt und ins web gestellt.

run forrest run....

04.08.09 10:42
Nadine123 

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

Vermutli nehmid mir Pachelbel D-Dur und zum uselaufe Forrest Gump

Hihi... Mir wönd eifach nöd Lieder vo me a jedere 2te Hochzit ghört. Also, nöd falsch verstoh. Also, Halleluja usw. find i voll genial... Aber denn bruchsch än Chor und isch au scho soviel ghört worde...
Und i ha jetz uf youtube per Zufall ä wunderschös Lied gfunde wo mini Schwögerin in Spe den singt und sie hät ä wunderschöni aber fini Stimm.

04.08.09 10:48
silver83 

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

Hallo nadine 123

Mier hen zum ilaufä au pachelbel d dur, es gfallt mier sehr guet und ich han das eifach entschiedä...würd aber au an mega vielne hz gspielt. nu will nid 0815 lieder willsch

und halleluja, tönt au super wens nu eini oder einä singt, han en link inägstellt. bi you tube findsch alles zum inälosä.


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

04.08.09 11:52
Zorrolino

nicht registriert

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

@minzentee

Finde Forrest Gump auch wunderschön. Habe mich nur gerade gefragt, welchen Teil der Filmmelodie ihr spielen würdet damit eure Sängerin dazu singen kann. Hat es in der Titelmelodie überhaupt ein Gesangsteil? Ist bei mir auf alle Fälle auch in der engeren Auswahl..

Gruss Zorrolino

Unser Liebesglück wird am 04. September 2010 gekrönt...

04.08.09 13:00
minzentee76 

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

@Zorrolino: das wäre ohne gesang. sie begleitet sich selber. die frage ist nun, ob sie es für uns einstudieren könnte....

@counsel: das "The Best Wedding Entrance Dance Ever - Chris Brown - Forever" esch jo zuuu geil!! üsi family wörd glaubs reihewiis en härzinfakt übercho





Zuletzt bearbeitet am 04.08.2009

04.08.09 20:57
Schani

nicht registriert

Re: Welches Lied zum Auszug aus der Kirche?

Hallo Zäme

also zom inelaufe händ mer Pachelbel D-Dur. Das esch scho ganz klar gseh vo afang ah. well üs de normali hochziets marsch ned gfallt.
ond zom uselaufe händ mer grad momentan de favorit: ain't no mountain high enough!
mer wänd öppis fätzigs, das mer merkt, das jetzt d'party chan afo!


verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10

 1 2
verhürotet   Welches   piano-spieler   wunderschöni   geschmackssache   v=qOVwokQnV4M   v=g8DCt3Lmi28   Ausgangslieder   einstudieren   Titelmelodie   pianoplayern   wunderschös   Gesangsteil   unkonventionell   lieblingsfilme   v=vIMOdVXAPJ0&feature=related   v=3OkJGlCs6Y8   Kirchenlieder   noten-abteilung   Filmmelodie