| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?
 1 2
18.12.09 14:23
Ellie 
Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

geht mir ähnlich. irgendwie sollte das doch ausreichen... wieviele gäste habt ihr?

18.12.09 14:48
Inessa

nicht registriert

Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

wir hatten nur gruppenfotos am apero und keine spiele, nur gratulationen und ballon steigen lassen.

achja und ellie, da ich den anderen thread ruhen lassen möchte : es war ein scherz mit dem accessoire (sozusagen ein insider von chena und mir) tut mir leid dass du es nicht so verstanden hast. und das mit den wiederholungen kmmt natürlich auch zustande weil neuzugänge oft die gleichen fragen stellen wie ein paar wochen zuvor - wieso sollte ich denen meine hilfe und erfahrung verweigern? und somit bin ich jetzt in den ferien

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *


Zuletzt bearbeitet am 18.12.2009

18.12.09 15:03
Zauberin 
Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

also geladene gäste haben wir 95. 20 davon sind aber Kinder.

und für den apéro rechne ich mit ungefähr 130 personen...

aber so genau hab ich mir das noch gar nicht überlegt.

und ihr?

18.12.09 15:06
Ellie 
Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

inessa, du musst dich nicht bei mir entschuldigen, dein selbstentwurf in der ehe kümmert mich herzlich wenig, wie du dir denken kansnt. ich frage mich allerdings, warum du jetzt den "zickenkrieg" auf den "suppentrhead" ausdehnst. wenn ich darauf antworte heisst es am ende ja nur, ich würde "rumstänkern" und wenn ich dir nicht antworte, ist es unhöflich. entweder setzt du deine kommentare zu diesem thema in den dafür vorgesehen thread oder bleibst beim thema. hier geht es um pro und contra von kalten, warmen oder überhaupt suppen...

18.12.09 15:07
Ellie 
Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

@inessa: äh, entschudlige, um die zeit fürs apero... jedenfalls nicht um unseren kleinkrieg!

@zauberin: wir haben viel weniger gäste (ca 30 am abend und 70 am apéro). wir heiraten nur zivil. mit 130 personen könnten 1,5h schon knapp werden; bedenk mal, wieviel zeit es braucht, bis dich da jeder begrüsst und umarmt hat....

18.12.09 22:08
silver83 

Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

hoi zauberin
mier hen alli lüt wo mier gern am hz ha wön zum apero igladä. dä vor der chirchä isch meh, dass sie nid müen durst ha (mier hoffentli au nid) in derä ziit wo mier no all diä gstelltä fotnä machen. am richtigä apero hen mier nüt planet usser no ä chor vu ner kolegin wo singä tuet. ich wött eifach gneug ziit ha am richtigä apero, zum au mit allnä (bsunders mit denä wo am obet nid umä sind) astosä und chli zplauderä. drum denk ich dass 2.5 oder 3h scho guet sind.

der chli apero isch ziitlich au chli an dfotographin bundä, wenn si schneller fertig isch, den machen mier ihn nid so lang, so gnau han i nu nid planet, da mier no keis richtigs gspröch ka hen. isch also no variabel. han mini zitä chli vu dä andernä hz an denä ich als gast gsi bin abglueget

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

18.12.09 23:45
peja 

Re: Wieviel Zeit einrechnen für Apéro?

hallo an alle!

mier sind nid soo viel lüüt: für dgäscht gits am ort vo dä trauuig (nach dä trauig) än chline apero.. mier machet gliichziitig die verschiedene fotis u die gäscht wo nid uf em jewilige foti sind, chönd an apero.. für das händ mer ä gueti stund grechnet.. nachher gits bim feschtsaal no än grössere apero, wo mer alli glückwünsch entgege nähmet.. dät händ mer 1.5/2h grechnet, aber da sind mer flexibel..

liebi grüess

 1 2
dfotographin   verschiedene   einberechnen   entschuldigen   gruppenfotos   einkalkulieren   selbstentwurf   suppentrhead   Nachmittagsimbiss   fehlkalkuliere   verhürotet   einrechnen   Gratulationen   überschreiten   ausgedehnter   gliichziitig   Wieviel   entschudlige   gratulierä   wiederholungen