| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Winterhochzeit
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 20 .. 27
26.09.13 10:59
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hoihoi

Das gseht ja ganz lässig uus! Hend ihr denn scho Tanzerfahrig?

Bi eus staht au na en Tanzkurs bevor... han aber irgendwie na kei Tanzschuel gfunde wo eus zueseit... (Langsam chönntis knapp werdä)

Uf eusere To-Do Lischte staht na dHochziitsturte bstelle (chani aber erst Endi Oktober mache) und es geignets Lokal (oder Halle) für de Apero zfinde.

Susch lauffts wie am schnüärli

26.09.13 11:05
nisliker 

Re: Winterhochzeit

nei mir hend ebe kei tanzerfahrig ;) hihi... weiss au nöd was mir ane bechömed. es mues ja nöd so aspruchsvoll si.. eifach i dem stil :)

bi eus laufts au wie am schnürli. usser ebe die 1.5 stund womer no müend fülle.

26.09.13 11:15
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Mir hend vor Jahre mal en Tanzkurs gmacht... jetzt hoffed mer eifach, dass tanze wie Velofahre isch und mers nie so richtig verlernt.

Wo gönd ihr denn in Tanzkurs? I findes na schwierig öppis passends zfindä.

I bi mal annere Hochziit gsii, wos zum Ziit überbrücke so öppis wienes openair-leiterlispiel gmacht hend. De sind immer 2wo sich nid kenned zäme innere Gruppe gsii und hend denn Frage übers Ehepaar müäse beantowrte. Das isch würkli na witzig gsii, und mer het erscht na dLüüt echli kenneglernt. - Allerdings isch das im Summer gsii... bi mer nid sicher, ob sich so öppis für e Winterhoochziit eignet...

26.09.13 11:20
nisliker 

Re: Winterhochzeit

mir gönd is tzu in oberglatt (tzu.ch). mer mached aber ken tanzkurs sondern nämed mal 6 privatstunde. das chost glich viel wie en hochzitstankurs aber das wer 8 mal. aber privat chunsch ja viel schneller vorwärts... mer hend det mal en schnupperkurs gmacht und eus hets guet passt det.

26.09.13 11:34
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

isch immerguet, wenn mer scho mal chli het chönne ineschnupperä :-)

Das mit de privatstunde hend mer eus au scho überleit... aber die womer bis jetzt gseh hend, würdet eues Budget spränge...

26.09.13 11:39
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ja bi eus chostet 6 stund 500.-

26.09.13 11:51
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Guet, das gaht eigetli na...

Ha jetzt grad erfahrä, dass eusi Ring fascht fertig sind *freu* , jetzt wirdi denn doch na chli nervös uf eus grossi tag

26.09.13 12:04
nisliker 

Re: Winterhochzeit

juhuu :) gasch sie go hole hüd? ich chume nöd dezue zum nervös werde mir sind im moment no am wohnig sueche und das lenkt mi recht ab...

26.09.13 13:53
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

gahne sie wahrschinli am weekend go hole... hand im moment au so einiges umd Ohre mit diversä Geburis und so (voll de Stress)

Mir wäred eigetli au am Wohnig sueche, hend eus aber jetzt entschide, das mer das uf nach de Hochzit verschiebet, wills susch eifach chli zvill wird nebetem schaffe, Kollege, Hoobies und ebe Hochzit plane :)

26.09.13 13:55
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ja bi eus isches au viel.. aber dur das dasi wit bin bi de hochzeitsplanig gat das scho :)

 1 .. 8 9 10 11 12 .. 20 .. 27
bambina   stiefel   zauberhaftes-hochzeitskleid-mit-rosenstoff-d-1123   Zuletzt   nisliker   kempinski-grand-hotel-des-bains   Handbalsam&Modell=55040   wirklich   wunderschön   Winterhochzeit   prodId=2275&Hersteller=Scheller&Kategorie=Handpflege&Name=Calendula   Veranstaltungsabteilung   heiraten   Inspirations-Google-Tag   Restaurant   SetWidth2000-Restaurant-Enoteca   bearbeitet   eigentlich   einfach   Hochzeit