| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Winterhochzeit
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 22 .. 27
09.12.13 19:52
Jutta 

Re: Winterhochzeit

Jutta:
Hallo Nisliker

Ich hab auf dem Lande gearbeitet - ganz abgelegen. Die Hochzeitspaare haben die meisten keinen Tanzkurs besucht - für einen Tanz, muss ja nicht unbedingt Walzer sein, hat es aber immer gerreicht.

Ich meine einen Schmusetanz - Schritt rechts, Schritt links, das kann doch ein jeder.

11.12.13 11:53
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hallo jatta

schön hattest du ein schönes Fest freue mich schon auf die Fotos von dir

ich finde es etwas peinlich einfach hin und her zu schaukeln..

11.12.13 12:07
Jutta 

Re: Winterhochzeit

Die meisten Brautpaare waren Bauern - Einer meinte auch bis zuletzt, nein -er könne nicht tanzen. Die Gäste haben keine Ruhe gegeben und sie mussten Tanzen. Ich fand nicht, dass es peinlich ausgesehen hat - im Gegenteil. Aber das muss jeder selber wissen.
Vor längerer Zeit hatte ich gesehen, dass es ganz gute Videos im Internet hat mit Tanzunterricht - sehr gut erklärt, kostenfrei!

12.12.13 15:21
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ja mal luege... aber ich denk mir mached keine...

12.12.13 15:57
nisliker 

Re: Winterhochzeit

das wer min tread

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...15_244_1.html#8

12.12.13 16:23
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

I finds gar kes problem, wenns ken bruuttanz git - mir hend eus au erscht im letschte Moment defür entschidä

Jetzt mached mer eine, aber i dänk mir, a de hochziit wirds denn au bi dem einte tanz bliibä, mir hend leider nid so vill plazt, dass mer na all gäscht chönd ufd flächi bitte.

19.12.13 11:24
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ich wird jetzt mit 9 ladys en tanz zu dem lied mache nachem dessert :) als übergang zu de party

http://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0

ha sogar scho hüetli bstellt! als ersatz für de hochzitstanz. de wird gar nöd fähle

19.12.13 11:57
Jutta 

Re: Winterhochzeit

Au e möglichkeit

Mir händ das Problem ja no nid gha - tanze isch nöd erlaubt gsih.

Falls d'Hochziit i Griecheland würkli stattfindet - werden i scho chli Problem übercho. Griechisch tanzt hani scho über 12 Jahr nümme :-) Mit dä höche Schueh, isch das sowieso fascht unmöglich!

Zuletzt bearbeitet am 19.12.13 11:57

30.12.13 08:52
nisliker 

Re: Winterhochzeit

heeeeeeey Bambina

jetzt isches denn bald sowiit :) bisch scho nervös?

30.12.13 11:50
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hallo Nisliker

Nur no 12 Täg... jetzt bini würkli langsam chli hibbelig.

Wenigstens sind alli grosse Sache scho erlediget, jetzt ahts na um hlinigkeite woni muen parat mache, denn chans losgah.

Am samstig hani denn na polterabig. Uf das bini fascht na chli nervöser.

Bis dir gahts ja au nüm lang, gäll... wie laufts?

 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 .. 22 .. 27
Veranstaltungsabteilung   bambina   kempinski-grand-hotel-des-bains   stiefel   zauberhaftes-hochzeitskleid-mit-rosenstoff-d-1123   einfach   heiraten   Hochzeit   Restaurant   Winterhochzeit   SetWidth2000-Restaurant-Enoteca   wirklich   bearbeitet   Handbalsam&Modell=55040   prodId=2275&Hersteller=Scheller&Kategorie=Handpflege&Name=Calendula   Inspirations-Google-Tag   wunderschön   nisliker   Zuletzt   eigentlich