| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Winterhochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 18 .. 27
04.06.13 18:06
nisliker 

Re: Winterhochzeit

@prinzessin vielen dank!! live sieht es noch schöner aus

@ bambina dein kleid ist auch sehr schön! da würden rote nelken auch passen nicht? die nelken halten noch viel aus! darum sagt man grabblumen die meisten blumen "lampen" wenn sie an die kälte kommen. die nelken nicht gleich

05.06.13 08:09
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hallo Nisliker

Das stimmt, nelken sind echt robust

War letzte Woche bei einer Hôchzeit, da hatte die Braut langstielige rote Rosen... das finde ich auch noch schön...

05.06.13 09:23
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ja drose sind mir zu klassisch... bi sowiso nöd so de pflanzefründ. ha mir am afang sogar überleit ob ich überhaupt en brutstruss nimme oder nöd. zivil nimmi keine.... kirchlich denn scho.

05.06.13 09:42
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

I weiss nani mal wasi zivil azieh söll... sobaldi das weis, wirdi mi entscheidä, obi det au blueme mitnimä.

05.06.13 09:49
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ich han fürs zivile schleid pronovias lepanto hans recht günstig und ganz neu chöne ersteigere. jetzt muesis denn nur no chürze :) isch chli lang... unde sind bilder usem internet.

Zuletzt bearbeitet am 05.06.13 09:56

05.06.13 10:22
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

das isch würkli schön... i ha ebe zivil öpis nid ganz so festlichs welä, susch hani denn das ua nur eimal ah, und das findi chli schaad.

05.06.13 10:25
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ja ich ha ebe öpis langs wele wil ich sicher stiefel alege mues! und zume churze chleid gsehnd stiefel dumm us. darum slange. und wenn scho es langs denn scho es richtigs :) hihi. vilicht chan ichs au mal no ane hochzit algege vo öper anderem weni schleppe weg nime. es sich susch sehr schlicht. kei glitzer nüd....

05.06.13 10:50
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Das isch natürli es super Argument! i ha negscht jahr eh na es paar Hochzyte vor mir.

05.06.13 10:53
nisliker 

Re: Winterhochzeit

ebe gsehsch! ich weiss hald nöd wie ihrs mached aber bi eus chömed all mit lange chleider...

05.06.13 11:00
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Bi eus chömed ide chlie au all mit lange chleider.
Will mer s zivilä ebe sehr chlii haltet, hend mer det ken dresscode vorgeh.

 1 .. 4 5 6 7 8 .. 18 .. 27
Hochzeit   kempinski-grand-hotel-des-bains   stiefel   Zuletzt   wunderschön   Winterhochzeit   zauberhaftes-hochzeitskleid-mit-rosenstoff-d-1123   SetWidth2000-Restaurant-Enoteca   einfach   Veranstaltungsabteilung   Inspirations-Google-Tag   eigentlich   bearbeitet   Restaurant   nisliker   prodId=2275&Hersteller=Scheller&Kategorie=Handpflege&Name=Calendula   bambina   wirklich   Handbalsam&Modell=55040   heiraten