| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Winterhochzeit
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 18 .. 27
05.06.13 11:05
nisliker 

Re: Winterhochzeit

bim zivile hemmer au kein dress code. det simmer 11 lüd.

05.06.13 16:35
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Ja, mir sind au nur 10 Lütli, das wird nüt soooo extrem speziells.

05.06.13 16:42
nisliker 

Re: Winterhochzeit

mir hend ebe zivile am 17.1.14 am 3 i de lenzerheid. da gäst ja 1-2 stund areised chömed scho viel am 17.1.14 ufe und essed denn mit eus nach de zivile trauig. dass heisst bim esse sind mer denn ca 30 stuck. esse zahlt aber jede selber... am 18.1.14 isch denn di chirchlich trauuig womer all iladet zum esse :)

25.06.13 19:53
chliini22 

Re: Winterhochzeit

Hallihallo

Ha dänkt tuen mich da au male na melde.. :-) ha bis jetzt eifach immer nur mitglese.
Ich het im läbä nie denkt dass ich im Winter wird hürate und so isch es jetzt.. mir händ am 11.1.14 Ziviltrauuig mit aschlüssendem Apero und Fest.. wenn alles klappet :-)

26.06.13 07:48
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hey chliini

willkomme bi eus denn hüratisch du am gliche tag wie Bambina so luschtig. hesch scho viel organisiert oder stönder no am afang?

grüessli nisliker

26.06.13 08:30
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hey chliini + nisliker

Het au nie denkt, das i im Winter hürate... aber in zwüscheziit chani mer nüt schöners vorstelle. mir hüratet am 10.01.14 Zivil und am 11.01.14 kirchlich... Hend gester grad festgstellt, dass es bis det ane nur na 200 Täg sind :-)

Wie lauft bei eu d Organisation?

Mir sind jetzt scho es Spüürli wiiter... hend eusi Fotografin gfunde - mer hend au zimmli lang gsuecht bis es passt het.

Grüässli
Bambina

26.06.13 08:54
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hey bambina

jaaa bi mir sinds au nur no 204 tag bis zum zivile freu mich meeeeeeeeeega aber es gat irgend wie no recht lang.... ha scho fasch alles organisiert. ich luege uf vox amis 4 hochzeiten und eine traumreise. det findi amis no sache woni no chönd mache. zum bispiel hends gseit mer söll unbedingt en tischplan mache damit lüd chönd luege wos sitzed. nöd das all ume irred und sueched. het ich jetzt nöd drah denkt. und ich mues mer glaub no paar sache überlege dases am apero und nachhem esse nöd zu langwilig wird. finds u schwirig zum use finde wens zviel isch und wens zwenig isch. vilicht mues mer das au chli spontan entscheide und denn öpis weg la... am 9.9. gangi wieder id lenzerheid, minere schwöster gos hotel zeige. sie isch trauzügin. denn chömmer uf chur go blueme aluege. floristin macht es muster vo de tischdeko und denn gömmer no uf badragaz zu einere wo haar und makeup macht. freu mich mega! aber ebe... es gat nochli... bin chli ungeduldig.... bi jetzt nochli a de chline sache am organisiere und bastle... zum bispil möcht ich no es gschenk für mini gäst mache. ich ha mal 50 händsche und 50 schäl im gscheft hei gno womer vorig gha hend will ich denkt ha mer mached e pferdeschlittefahrt mit allne.. aber jetzt hets i de lenzerheid zwenig kutsche chan die händsche und schäl also irgend wie gar nüme bruche... vilicht mach ich es täschli mit ere himmelslaterne und fürzüg. chönd au no anderi sache dri due wie e art es survival bag... mues mer das no überlegge... ha mal e zeichnig gmacht. pink wer für fraue und brun oder so für manne... wie findeder das? was chönd det dri? fändeder das dumm?

gruess nisliker

26.06.13 10:23
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hey Nisliker

I find das e super lässigi Idee! i glaub, das wirdi mer grad abgügslä :-) I ha mer scho denkt, i mach als Gschänkli fürd Gäst es cold-hot Pack in Herzform... das isch mer denn aber doch z eifach gsii. aber, es wär na es cool zubehör für i din survival bag

I bin halt nid so e s fantasievolls chind

Grüässlil

26.06.13 10:50
nisliker 

Re: Winterhochzeit

also mini kollegin findet ich cha schal und händsche glich mitge. chönds ja nach de chile verteile... falls hendsche und schäl bruchsch gisch bscheid. cha die recht günstig organisiere! und die bedruckte täsche ebe au! cha fasch alles veredle!

26.06.13 10:53
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Ou hey das isch ja super! das Aagebot nimi sehr gern sofort aa! Was für Aagabe brüüchtisch denn?

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 18 .. 27
Restaurant   einfach   Winterhochzeit   Inspirations-Google-Tag   bambina   kempinski-grand-hotel-des-bains   Hochzeit   prodId=2275&Hersteller=Scheller&Kategorie=Handpflege&Name=Calendula   eigentlich   zauberhaftes-hochzeitskleid-mit-rosenstoff-d-1123   Zuletzt   SetWidth2000-Restaurant-Enoteca   wirklich   wunderschön   Handbalsam&Modell=55040   stiefel   bearbeitet   nisliker   heiraten   Veranstaltungsabteilung