| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Winterhochzeit
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 19 .. 27
26.06.13 11:12
nisliker 

Re: Winterhochzeit

schick mer doch schnell dini mailadresse. ich chans da nöd ufe lade, isch zgross.. denn cha der churz zeige was ich alles ha...

ha chappe, stirnband, händsche, schal...

ich ha denn 60 batch bstellt womer ufglette cha. hed aber 250 franke kostet...

grüessli nisliker

26.06.13 11:22
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Ha der grad e PN gschickt (hoff, es het klappet!)

26.06.13 11:48
chliini22 

Re: Winterhochzeit

hallihallo

hmm ja mir sind nanig so wiit.. also wirde hüt und morn sicher dä ruum reserviere, catering hemmer au und dän na dä ruum für dä apero und provisorisch dä termin.. mir wend ebe nur zivil hürate, ohni chile..
also dänkä die gröschte pöste hemmer... nachher dä male na fotograf und underhaltig sueche..

mir sind eus na am überlegge wie mer das ganze wend organisiere.. zivile und apero isch in rapperswil und sfäscht in schänis.. händ ihr irgendwie en bus oder so organisiert oder müend lüüt selber luege wies vom apero as fest chömed?

hoffe eifach es chunt alles guet.. mir sind gad mitte imene husbau und wenn alles klappet zügled mer na endi jahr.. aber so chömmer als "chliini" familie izieh und gad en neue läbensabschnitt afange... und dä 11.1. isch ebe eineweg euses datum.. das heisst mir werdet am 11. jahrestag na s'Ja-Wort gä... und min Herr Gemahl muen sich nur eis Datum merke :-D

wo händ ihr eui Iladigschartene mache lah? bi gad chli am google aber gfinde irgendwie nüüt schlaus.. :-S

26.06.13 11:52
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Bi eus isch fest und Apero nid soo wiit usenand, drum hend mer gfunde, das mer das eusne Gäscht scho chönd zuemuete, dass selber fahret

Eusi iladigs-Cahrte macht eusi Hochziits-Fotografin... die macht im Momant grad sone Aktion, wenn sie im 2014 dini Hochzit darf fotografiere, schenkt sie der d Föteli fürd Iladige.

26.06.13 12:55
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hoi chliini

also ich ha wunder schöni iladigscharte bi lightinthebox bstellt und denn e charte i de schwiz drucke la (17.- für 50 stück). ich bin grafikerin und sehr heikel was qualität abelangt. sind würkli schön!

26.06.13 14:48
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Die sind würkli schön...

Eusi sind nani fertig, werded aber hoffentlich auch ganz schön werdä

26.06.13 14:51
nisliker 

Re: Winterhochzeit

sind imfall nöd mal tür gsie!

29.07.13 13:58
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hoi zäme

was werdet ihr für e jagge/mantel alege? ha bis jetzt nur es fäder bolero. isch warschindli chli wenig...

06.08.13 11:56
Bambina1284 

Re: Winterhochzeit

Hallo Nisliker

So, jetzt hanis au widermal gschafft da inne zluege :-)

I bi au nachli unschlüssig was d jagge betrifft. Im moment hani au "nur" es Bolero. Bin mer allerdings am überlegge, obi na e jagge bruuche, da eh 95% vop de Hochziit drinne stattfindet. Villicht biessi denn die paar Minute verusse eifach mal durä...

Hend ihr am Abig na irgend e form vo unterhaltig planet?

Eusi Trauzüüge wend drum na einiges a Spieli mache... durm sind mir eus gar nid sicher, obs na meh bruucht... i glaub eher nid, susch wirds denn so überladä...

06.08.13 12:00
nisliker 

Re: Winterhochzeit

hoi bambina

ja ich überleg mers au obs bolero langet... aber ich nimm sicher e jagge mit. mir lönd himmelslaterne flüge und hend am abig eifach e aleinunderhalterin.

 1 .. 6 7 8 9 10 .. 19 .. 27
Restaurant   Inspirations-Google-Tag   prodId=2275&Hersteller=Scheller&Kategorie=Handpflege&Name=Calendula   stiefel   Hochzeit   zauberhaftes-hochzeitskleid-mit-rosenstoff-d-1123   Zuletzt   Winterhochzeit   eigentlich   Handbalsam&Modell=55040   Veranstaltungsabteilung   wunderschön   bearbeitet   nisliker   SetWidth2000-Restaurant-Enoteca   einfach   kempinski-grand-hotel-des-bains   bambina   wirklich   heiraten