| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit
 1 2
20.11.14 14:17
Bordinat 

Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

... hoi zäme ...

Ich bruch Euri Hilf oder Idee oder Tipps!
Mir hürotet am 13.06.15 und mir hend scho sehr sehr vell plant, entschiede und reserviert. Nur de Zeitplan funktioniert ned, egal wie ich's treie und mache es passt ned!

Also es goht um folgendes, eusi Trauuig findet am 12 statt in Weiningen (die goht ca. 1 Std.) den laufemer 2-3 Minute und det hemmer de Apéro. Sprich ca. 13.15 Uhr Start Apéro, det hemmer musikalischi Unterhaltig, Gruppeföteli plant...
Ca. 15.15 Uhr gönd min Maa und ich wiiter uf dHalbinsel Au zum Paarföteli go mache... i dere Ziit sind dGäst "elei" am Apéröle (was ich ned schlimm finde)...aber bis mir uf de Halbinsel Au sind mit em alte Bentleay gohts ca. 1 Std., sShooting sicher au ca. 1 Std. und bis mer den in Pfäffike SZ sind e halb Stund.
Das heisst eifach gseit: mir tauchet ca. 18.00 Uhr im Restaurant uf...und den Apéro in Weininge endet ca. 16.00 Uhr...aber die gladne Gäst hend nur ca. 45 min. mit em Auto uf Pfäffike... was machi mit de Gäst 1h elei det obe???
Apéro chamer jo ned scho wieder mache?!?

Het öper e Idee oder en Ratschlag für mich?

Merci im Vorus...

20.11.14 14:30
Jea 
Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

also, warum nöd nomal en apéro (en chline) bi dä location?

also bi mire schwö ischs eso gsi, dass d chile z züri gsi isch und s fäscht dänn in steckborn. mer händ zwar vo züri wäg en autocorso bildet, aber wäg däm sind glich nöd alli glichziitig dert gsi. dänn hätts no einigi gha, wo händ müesse ichecke und so hätt mer gseit, mer trifft sich nachem ichecke und so bim apero im turm wieder... und so sind d lüt nah-dis-nah itrudlet und händs gmüetlich gha...

ich finds eifach wichtig, dass d lüt nöd ufem trochne hocket... gitt nünt schlimmers, find ich :) en kolleg hätt mal verzellt, dass sie uf frankrich sind ane hochzit und wo's ahcho sind hätts die erscht zitt, ca. 2ehalb stund, nix z trinke gäh, also au kei wasser oder so... und wänn dänn im judihui usse bisch, wo nöd mal ane tankstell chasch, isch das ächt müehsam vorallem wänns dänn nochli warm isch!

usserdem chöntet ja bi däm apero eui trauzüge öppis organisiere (oder ihr), wo d gäst für eu vorbereite chönted... ob das jetzt ballonchärtli usfülle sind, oder gäschtebuech oder föteli oder was au immer... gitt da tuuuusig möglichkeite. bi dä hochzit vo mire schwö händ mir ihne vo däm her rächt viel abgnoh gha... aber ebe, mängisch isch au mal schön, wänn eifach nix lauft, und mer au als gast chan d stimmig und d lüt gnüsse und kennelerne (falls mer sich noni so guet kännt)...

mach dir wäg däm nöd z viel gedanke, sondern tüend doch das mit dä trauzüge berede... vilicht händ sie ja au e überraschig planed, wo ihr noni dörfed vorher gseh und wo dänn en gueti glägeheit wär :D

20.11.14 14:44
Bordinat 

Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

Jea,

Danke vell mol für dini Inputs! Du hesch rächt, ich mach mer eifach zvell Gedanke... aber so bin ich...
Aber das mit ehre Überraschig oder so ... Gästebuech mässig findi super...
Klar ... ztrinke wirds bi eus immer geh... mir sind Wii-Liebhaber...aber natürlich au unalkoholischs - suscht sind Gäst betrunke bevor mer chömed....

Und dank dir isch mer jetzt sogar e super Idee in Sinn cho...

Mir werdet es "Bild" ha us zämegmachte Wii Deckel ... jede Wii-Deckel isch 1 Tisch. Det dra hanget a Nägel Namensschildli womer muss mitneh, de Tisch mit dem Wii Name sueche und det sitzt mer den... Das Bild isch jo den leer, dass heisst ich chönt jo Zetteli vorbereite wo jede Gast eus öpis persönlich chan widme und den wieder a das Wii-Deckel Bild befestige...was meinsch?

20.11.14 14:53
Jea 
Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

ja, isch doch e super idee! :) gsehsch und scho ischs problem glöst :D

das wär jetzt zbsp. - also chunt natürli uf eu und eui trauzüge drufab - wo ich würd dä trauzüge säge oder die das organisiere lah... und ebe, gäscht müend nöd immer bespasst werde. ich persönlich hans ebe a so fäschter au gern, wänn nöd alles minutiös dureplant isch und mer sich eifach mal chan ines gspröch vertüfe oder ebe s luscht ha... und so lerned sich die, wo sich vilicht noni so guet känned, no besser känne und es isch scho ganz e anderi stimmig, wänn ihr dert ahchömed :)

20.11.14 15:01
Bordinat 

Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

Jea du bisch en Schatz! Du hesch mer würklich riesig ghulfe!!!
Das stimmt scho...mängmol muss mer au zur Rueh cho a somene ereignissvolle Tag.

Du selber hesch scho ghürotet oder au a der Planig?

20.11.14 15:19
Jea 
Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

isch doch gerngscheh ;)

nei, ich han noni ghürate, bin zwar sitem februar 14 verlobt, aber bi eus wirds erscht im 2016 oder 17 sowit sii. mer tüend nächst jahr afangs juni mal drüber diskutiere... bis denn hani en mulchorb becho :) hihi. drum bini eifach chli da ine am mitläse und chli mitschwätze us mine erfahrige als tz und gast :D

aber vermuetlich wirds bi eus dänn 2016. :)

20.11.14 15:23
Bordinat 

Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

Werum den erst im 16 oder sogar 17?
Sind suscht vell Sache am laufe daser das im 15ni ned inebringet?
So so...en Mulchorb ned schön ...

Aber do dörfsch dich gern entfalte und mithelfe...findi cool

20.11.14 15:33
Jea 
Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

hehe, ja, drum bini ja da... bin au chli am luege was anderi mached. find das scho länger es interessants thema :) und da nervi niemert (hoffi ;) )

naja, nächst jahr hüratet min cousin und da mir eifach au kei gäld uf dä siite händ und vorallem kein stress händ, händ mir gseit, mer mached eus nach ihm sim hochzit mal gedanke und lueged mal, was mer eus chönd vorstelle... bezw. eigentli händ mir ganz klari vorstellige, wie das öppe söll usgseh... nur hämer eifach no nix umgsetzt. ich dänke au, dass mer halt eifach nochli spare müend, das jahr isch relativ viel uf eus zuecho und müend eus zerscht wieder chli erhole :) händ es neus auto, en roller, jetzt chömed no 2 vignette (autobahn für ch und AT) dänn saisonkartene für dä winter und und und... :)
aber min schatz hätt sich eigentli au nur unter dä "bedingig" verlobt, wänn mer eus kein stress mached... und vo däm bini ja wiit eweg. :) mir händ vo afang ah gseit, mer lönd eus 2-3 jahr ziit... drum wirds mind. 2016, evt. sogar nomal es jahr spöter... das wird sich nächst mai / juni zeige, und zu däm zitpunkt bisch du ja scho fascht verhüratet :)

wie gahts bi dir/eu vorwärts?

20.11.14 16:19
Bordinat 

Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

Nei do inne nervsch bestimmt niemert :-)

Ach so... jo das cheibe Geld isch hald scho es Thema bi so Hochziite...Budget setzte findi super...aber sihalte isch soooooo schwer!
Ich denke aber au das wemer kei Stress het und das beid so gsehnd isch es sicherlich die richtig Entscheidig.

Bi eus isch klar gsi...wenn mer eus verlobet den wird sicher 1 Johr spöter ghürote...

Jo um Juni isches den so wiit... hend eus jetzt im April verlobt und afang/mitti Juni gilts den ernst!
Freu mi so uf de Tag...und ich bin froh dasi scho sehr vell erledigt han...so hani alles in Rueh chöne mache und chli stöbere... well es git so vell Sache...es isch eigentlich scho fast e Reizüberfluetig! Do en klare Kopf zbewahre isch amigs gar ned so eifach.

Sprich mir hend: dKirche, de Apéro Platz (prov. reserviert), sAuto, sRestaurant, sMenu (klar det gits immer no paar Änderige)... ah de Fotograf und dRing hemmer au...!
ahh und sKleid hani au

... jetzt mümer eifach no mit em Catering aluege was es genau git... de Wii ussueche, Deko & Blueme Entscheide (obwohl det hani scho vell im Kopf) und hald mini Accesoir, Frisur, Schminki, Schüeli...
dIladige hani schomol vorbereitet und det mümer den nur no bstelle wenns passt :-)

Ich glaub ich han alles...oder?
Mer muess scho a sehr viel Sache dänke...en riese Ufwand für en Tag wo soooo schnell verbi goht! aber hoffentlich laaaaaang in Erinnerig blibt...

21.11.14 10:50
Jea 
Re: Zeitpanung & Ablaufplan Hochzeit

ja, also mir händ no keis budget, und so, das chunt würkli erscht alles nacher... :) aber bi eus wirds nöd so pompös mit chile und so, da simer eus zum glück einig :)

was händ ihr fürnes budget, wänni fröge dörf?

ja, das isch doch au schön, grad es jahr nacher hürate. jede so wie er will, säg ich immer ;) ja, am stöbere bini - wie du merksch - au immer es bitz... und dur vieli biträg weiss ich au scho zimli was ich nöd wött hihi.

ja, also es tönt dernah, dass du so zimli a alles dänkt häsch. wie gsehts mit musig oder dj us? und vilicht gastgschänk (falls ihr das wöttet) und ebe, so chli unterhaltig, wo vermuetli besser dä trauzüge und so überlahsch :) ?

ja, dä tag isch scho schnell verbi... euse plan isch, es ganzes wucheend z fire (also fritig bis sunntig) aber ebe, mal luege, wie's dänn würkli usechunt... bi eus isch noni mal klar, i wellem land mir hüratet :) also er isch ebe östricher und drum isch halt au d frag, ob mer bi ihm im dorf oder bi eus da ide schwiz hüratet. staht alles no ide sterne. aber sobalds dänn im juni los gaht mit dä planig, tueni mi natürli da au nochli ibringe, hihi.

 1 2
Hochzeit   saisonkartene   Namensschildli   Fründschaftspriise   Gastgschänkli   trauzüge   Vorbereitungszeit   ballonchärtli   kleinerbrownie   Ziviltrauung   wahrschindlech   Reizüberfluetig   Zeitpanung   verhältnismässig   Ablaufplan   ereignissvolle   Wii-Liebhaber   unalkoholischs   organisiere   romantisch