Mini-Moons in Schweden / Norwegen / Finnland |
|
1
|
|
|
|
|
|
27.05.13 10:56
nabucca
|
Re: Mini-Moons in Schweden / Norwegen / Finnland
liebi valey
jetz stöht dir ja hcurz vor eure zivile hochzyt oder sit bereits glücklech verhüratet. mir hürate de zivil im juli u im ougschte kirchlech. mir wette de ou e mini-moon mache (afangs ouguscht). di grosse flitterwuche fouge de im jan 14. üs würd e städtereis mit wellness gfaue. mir hei ou a skandinavie dänkt... sit dir mittlerwile witer bi öirer ferieplanig? wenn ja, wo ane geits? was chasch witerempfähle?
liebi grüess nabucca
Zuletzt bearbeitet am 27.05.13 10:59
|
|
|
|
|
19.07.13 10:01
canellanicht registriert
|
i bi letschte August 3 wuche durch Finnland nach Norwege greist und denn mit em Hurtigrute-Schiff übers Nordkapp nach Bergen (Norwege). Finnland het mir besser gfalle als Norwege und es isch au nid so tüür wie Norwege will si Euro hän. In Finnland chani Koli empfähle, cools Hotel ufeme Bärg(li) mit sensationeller Ussicht uf d Seelandschaft. Im Winter isch dr See schins zuegfrohre...chame sich fasch nid vorstelle. Mir hei in Helsinki am Flughafe es Auto gmietet und si 8 Täg umegfahre. Was i au cha empfähle isch Santa-Clause-Village in Rovaniemi, isch au toll zum übernachte!
Hurtigruten-Schiff het mir persönlich nid soooooo gfalle. S het sehr viel alti Lüt gha, bi mr chli vorcho wie ufem Altersheimusflug. Ufem Schiff sälber chasch nid grad viel mache (und mir sin ufem MS Midnatsol gsi, das isch s gröschte vo dr Flotte). Me cha Usflüg bueche an Bord, es lohnt sich aber die scho im Vorus im Reisebüro z bueche, will meistens sin die völlig überbuecht und total überrisse vom Priis här. Wenns Wätter schön isch, denn isch d Landschaft toll zum liege, aber wenn d Wolke tief hange gsehsch nid so viel.
In Bergen simer denn no für es paar Täg gsi. Die Stadt het mir guet gfalle. Isch auno easy zum lädele, halt eifach tüür. Mr hei denn no e Usflug gmacht "Norwegen in der Nussschale". Do simer mit em Zug und em Schiff underwäx gsi i de Fiorde. Das isch e tolle Tag gsi.
|
|
|
08.04.14 12:33
frausein
|
Ich finde so eine Skandi Tour wäre ganz toll wenn man den Aurora sehen kann... und vorallem in die Flitterwochen!
|
|
|
|
1
|