Überraschung für Ehemann in Flitterwochen |
|
1 2
|
07.01.15 21:46
Phoebe7
|
Überraschung für Ehemann in Flitterwochen
Hallo mitenand Mir gönd uf Hawaii in Flitterwoche, bueched hend mer zwor no nüt. Und ich han mir überleit, ob ich für min Maa irgendä Überraschig plane söll (z.B. äs romantischs Esse am Strand oder so). Tüänd ihr euen Maa mit so öppisem überrasche? Und wenn jo, mit was? Liebe Gruess
|
|
|
|
|
08.01.15 12:15
Phoebe7
|
Re: Überraschung für Ehemann in Flitterwochen
Ich finde das äbä au ä schöni Sach, aber irgendwiä fehlt mir no ä rechti Idee und wie ich das denn gnau organisiere söll... Mol luege :)
|
|
|
|
08.01.15 13:31
Matia
|
Als Mann frage ich mich ja ein bisschen, ob du dir da nicht selbst eine Überraschung machst?
Wie wäre es mit irgendwelchen Aktivitäten am Strand? Keine Ahnung, was ihm da Spass macht.
|
|
|
08.01.15 13:45
Phoebe7
|
Danke viel mol snet, das tönt jo scho mol sehr fein. I werde mir das sicher im Internet mol aluägä.
Und Matia, das isch sicher ä berechtigti Frog, aber ich denke nöd dass das so isch. Wil min Zuäkünftige und i tüend üs gern gegesiitig überrasche: seg das mit ämä sehr feine Esse, esse a ämä bsundrige Ort, irgendä spezielli Show go z'luege oder au irgendä Aktivität wo nöd grad so alltäglich isch, eifach so dass mer's niä meh vergisst und immer wieder dodra cha zruggdenke. Logisch muäs i au Freud dra ha, mer verschenkt jo suscht i dä Regel au nüt wo einem selber nöd gfallt. Aber i ha nöd s'Gfühl, dass i da für mi würd mache.
|
|
|
|
08.01.15 14:53
Matia
|
@Phoebe7
Ich wollte überhaupt nicht sagen, dass du ihn nicht überraschen sollst. Aus der Sicht eines Mannes wollte ich nur anmerken, dass für die Mehrheit der Männer etwas mit ein wenig mehr Action als ein romantisches Essen am Strand mehr Begeisterung auslösen würde. Gibt ja auch da viele tolle Dinge, die man zusammen erleben kann.
Ich finde ein schönes Essen ja auch schön, die Begeisterung dürfte aber auf Seite meiner Freundin deutlich grösser sein. Vieleicht passt es aber für deinen Zukünftigen ja auch perfekt.
|
|
|
|
11.01.15 19:21
sternli88
|
Wirklich eine tolle idee. Da muss ich mir auch noch etwas einfallen lassen
|
|
|