Wo verbringt ihr eure Flitterwochen? |
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 41 .. 51
|
|
|
|
|
02.03.12 11:15
bride81nicht registriert
|
Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
hey saerli
han dä trip au schu gmacht und es hät mer au meeega guat gfalla. miar sind noch orlando gfloga und denn überi richtig tampa/clearwater und dött abagfahra.. isch super gsi.. denn d'keys füra.. hammer! key west isch echt cool. hät überall so cooli klini restis und au d'lüt sind ganz andersch (händ miar zumindest ds gfühl kha). uf am rückweg hämmer no an stop in key largo gmacht und dött au ganz as cools hotel kha. wenn d'fluat kho isch, sind alli liegestüahl im wasser gstanda, haha.. in miami hät's denn leider fascht 3 täg lang duragrägnet.. das isch as biz pech gsi. aber sus: top!
|
|
|
|
|
02.03.12 11:24
Cylli81
|
Hallo Saerli
Mir sind im Dezember 2010 3 Wuche in Florida gsi. Key West isch würkli schnuusig. Da chönt i dir Angelina Guesthouse http://www.angelinaguesthouse.com empfehle. Isch nur paar Minute vo de Duval Street entfernt. Besitzer sind sehr herzlich und am morge chasch bim Pool uf de chline Terrasse zmörgele.
A de Wiehnachte simer den mit em Krüzfahrtschiff Norwegian Sky vo Miami us uf Bahamas (Nassau). Sind 4 Täg ufem Schiff gsi. Nassau, naja isch so e richtigi Pirate-Insle und nöd würkli speziell. Min GG het immer gseit: So en Banane-Staat... 1x gseh und nie meh hi gah. Leider het s'Wetter nöd so mitgmacht und mir hend nöd chöne uf Privatinsle vo de NCL. S'Meer isch eifach schön gsi zum aluege. Wenn direkt uf de Website vo de NCL.com buechsch isch es günstiger wie NCL.ch oder NCL.de
Grüessli Cylli
semper fidelis - 02.06.2012
|
|
|
02.03.12 11:26
nimbini
|
@saerli, nei bahamas bini no nie gsi! isch jetzt aber ehrlich gseit au nöd en ort, wo mich reizt, han leider nöd soviel guets ghört drüber! aber de beach in miami isch im fall au cool und suscht chani eu no clearwater empfehle, meh seit, isch eine vo de schönste stränd in florida und ich hans au sehr cool gfunde! mir händ ebe au e 3-wüchigi mietwage-rundreis gmacht in florida, hans mega lässig gfunde und meh chan halt sehr viel unternäh! wänn zwüsched november und mai nach miami gahsch, isch d'chance nach räge eigentlich gering, also ich bin ja scho 6 mal in miami gsi und ich han nur eimal räge gha, das isch aber mitti juni gsi..... ich liiiiiebe miami über alles, det chani dir dänn au no einigi tips agäh, wänn wilsch! ebe, bin ja scho es paar mal gsi....
|
|
|
|
02.03.12 11:47
nimbini
|
@saerli, also ebe, ich bin no nie gsi, aber ich han ghört, es seig meh schein als sein und cylli81 bestätigt mir jetzt eigentlich au grad das, woni scho ghört han.... aber schlussendlich find ich immer, muess meh sich es eignigs bild mache vonere destination und wänns eu aspricht, dänn go for it... ich glaube aber, für badeferie gits vieli destination, wo eifach schöner sind.... dänn gönd ihr lieber vo de usa us no id karibik, isch ja au mega nöch.....
|
|
|
|
1 .. 14 .. 26 27 28 29 30 .. 41 .. 51
|