| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 45 .. 51
28.08.12 17:43
Nemo 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@valey: jaaaaaa, genau das isch sie!!!
@karibik: bin in punta cana gsie und mexico. punta würi für HZ reise definitiv nöd wele.... krasse massetourismus. mexico chani dir echt empfehle, aber nöd cancun oder so, sondern tulum. tulum isch mega ruhig und es git es super hotel dehte: http://www.tripadvisor.de/Hotel_Review-g..._Peninsula.html
aber was natürli de oberhammer ade karibik isch, sind ABC insle...eifach wunderschön!!

30.08.12 09:53
Sanis

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mir verbringä ä Teil vo dä Flittis o ir Karibik.. Jamaika!...

04.09.12 15:20
dreamy2

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mir gönd grad hüt abig go def. buächä 8 täg maledive (komandoo) und bim heigah no zwei täg stop-over in dubai

11.09.12 15:07
Sanis

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Wie lang heit dir zwüschä HZ und Flittis?!... mir wei grad 2 Wuchä später ga?... isch das knapp?

11.09.12 15:09
dreamy2

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mir händ 4 mönät däzwüschäd... aber eifach, will dänn diä besser reiseziit isch und ich min 30igschtä geburi au dörf a däm traumörtli verbringä

ich kännä lüt, diä gönd grad anschlüssend ad hochziit.

11.09.12 15:14
nimbini 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@sanis, mir sind 10 täg nach de hochzyt für 4 mönät uf hochzytsreis! ich chans jedem empfehle, so rasch wie möglich nach de hochzyt id flitterwuche z'verreise... s'feeling vom frisch verhüratet si isch dänn no mega presänt und haltet so no chli länger a, zudem händ ihr wundbar zyt zum s'erläbte chli verarbeite und nomal revue passiere z'lah......

11.09.12 15:18
Sanis

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mir hüratä ja im Februar... und im Früäli ischs äbä super für uf Südamerika z'reisä... därum wei mir äbä dr ganz März furt...

und ig ha äbä o z gfüäu gha das mä de am fesxcht no so richtig cha nachä hangä.. aber mi GG isch chli skeptisch gsi...

11.09.12 15:25
dreamy2

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

ich würd au liäber gli id flitti gah... mir hüratät am friitig und wahrschindlich gömär dänn am mäntig scho wieder go schaffä!! bääähhh!!!

11.09.12 15:33
Sanis

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@Dreamy... machä mir aber o so...

bi o ä Februar brut... 22.02.2013... mir schaffä när nach dr party no bis am 08. März ... drfür si mir nä fasch ä monät fuhrt..

11.09.12 16:09
saerli 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Eusi kirchlichi Hochzit esch nächst Wuche am Samstig Zwoi Tag spöter, also am Mäntig flüge mer ab id Seychellen :)
Ich finds super so, will mer det all die Emotione chöned sacke loh, will mer det eifach nur für eus send nach dere Planigszit...
Mer wäred au gern id Maledive, aber da jetz ned die best Zit esch, händs eus Seychellen empfohle. Also gönd mer "halt" det he. Aber mer händ ned extra welle bes Endi Johr warte für id Maledive. Eus esch wichtiger gsi, dass mer so bald als möglich chöned go nach de Hochzit.

Denn fallt au sWarte uf dFöteli ned so schwer

 1 .. 18 .. 34 35 36 37 38 .. 45 .. 51
verbringt   Flitterwochen   Vielleicht   nimbini   gemacht   Züri-Johannesburg-Krüger-Portalizabeth   fliegen   empfehlen   verbringen   flittis   zusammen   Thailand   hochzeit   mauritius   september   Gebucht   Oktober   unseren   Malediven   einfach