| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 45 .. 51
12.09.12 07:45
Fanny80

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mir wüsse noni ob und wenn id Flitterwuche. Mi Traum wär uf Island go umereise.

12.09.12 08:35
Sanis

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@Fanny.. kollegä vo üs si dis jahr grad ä Monät z Island am Flittärä gsi! und si hei usschliässlich guät vrzeullt... muäss dr hammer si.

12.09.12 08:42
Fanny80

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

ha ebe au Kollege wo dert gflitteret hei... und do mir beidi nid die Strand-Type si, chunnt eher so öppis in Frog. Muess das aber mol no genauer mit mim Schatz aluege.

26.11.12 16:16
morelia 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

auso mir hei planet ä roadtrip dür amerika ds machä.
mir müessä eifach de no beidi mit dä chefä luegä.
ig schaffä im spitau u würd eigentlech gärn 1 monet unbezahlt näh wes dinnä ligt

26.11.12 16:24
elea 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

hallo morelia! ich ben scho oft ide USA gsi (onder anderem au 1monet metem auto quer dord USA), also wenni der chan Tipps oder so ge, stohni gern zor verfüegig!

26.11.12 16:47
himbeer 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

polynesien ist seit heute gebucht

26.11.12 18:42
morelia 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

merci elea, chumä de sicher gärn uf di zrügg (so bezüglech müglecher strecki, outo mietä und so wär ä insider scho no gäbig )
meinsch ä cghlinä trip chönnt mä o i 2-3 wuchä schaffä?
fausi ke unbezahltä bechiem müessti haut dadrmit vorlieb näh...

26.11.12 19:57
elea 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

i 2-3 woche chasch scho meeeegaaa vell mache! im reisbürogends eim emmer vll z chorzi strecke a wome am tag cha fahre. emmer wenn mer buechet hend hends gmeint "ou da werd en mega stress i 2 woche"etc. und mer hend nie stressigi ferie oder so gha. aso wege dem wördi mer ke sorge mache! au wen öper seit jo da lohnt sech doch ned sone langi reis und de "nome" 2 woche blibe! da empfendi gar ned eso. i be scho för 1 woche öbere ond es het sech absolut glohnt! aso wege dem musch der gar ke sorge mache. i 2 woche chach scho mega vell go aluege! juhu freu mi scho wenn der cha helfe! :)

28.11.12 11:06
toluwu

nicht registriert

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Für uns kommen Mexiko und Zypern in Frage. In Mexiko waren wir noch nie, und das Hotel welches uns empholen wurde sieht genial aus. Leider ist die Anreise auch etwas lang. In Zypern waren wir bereits zusammen, dort haben wir unseren ersten gemeinsamen Urlaub verbracht und es war wunderschön! Hätte also auch etwas "sentimentales" für uns. Mal schauen...

28.11.12 12:10
himbeer 

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mexiko muss superschön sein, toluwu. hab schon viel gutes gehört. ach sprich nicht von der anreise... wir werden mindestns 24 stunden unterwegs sein.

 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 45 .. 51
Malediven   mauritius   unseren   Vielleicht   Gebucht   einfach   zusammen   Oktober   september   gemacht   flittis   Thailand   verbringt   Züri-Johannesburg-Krüger-Portalizabeth   hochzeit   Flitterwochen   fliegen   verbringen   empfehlen   nimbini