2-teiliger Polterabend ? |
|
1
|
11.10.09 14:06
calla
|
2-teiliger Polterabend ?
hallo bräute
ich ziehe in erwägung meinen polterabend in "2 teilen" abzuhalten. einerseits wünsche ich mir einen "feinen" poltertag (wellness, fotoshooting, ...) mit meinen besten 4 freundinnen, anderseits hätte ich auch freude, wenn noch einige frauen mehr dabei sein würden.
wie findet ihr die idee, mit meinen 4 mädels am mittag loszuziehen und ein cooles nachmittagprogramm abzuhalten und auf den znacht/ausgang, die restlichen frauen zu bestellen?
für mich wäre es irgendwie der 5er unds weggli , aber ich weiss nicht ob es die frauen welche erst beim znacht dazukommen (wären 9 personen), evt. negativ empfinden würden? (gut, es könnte mir ja egal sein, aber ich habe keine lust auf miese stimmung in der wichtigsten phase vor der hochzeit)
da meine trauzeugin nach meinen wünschen fragte, mache ich mir nun gedanken
°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°
|
|
|
|
|
11.10.09 17:12
peja
|
Re: 2-teiliger Polterabend ?
hallo calla
i wünsch äs mir gnau gliich.. mit 2-3 fründine, wo mer gholfe händ organisiere, go wellnessle am namitag u aschlüssend mit mehrere fraue go gmüetlich, fein znachtässe.. oder was i no dänkt ha wär, zerscht go brunche u nachher mit fründine go wellnessle..
glaub nid das das öppert stört.. und wänn au? das wär mer gliich, dä muess sie au nid cho.. mer chans ja sowieso nie allne recht mache.. i finds wichtig, das mer so macht, wie das für eim stimmt.. :-)
calla, därf i sooo blöd fröge, weg dim name.. i wünsch mer calla-blueme am hochziit, mer möchtets shochziit sehr wahrschindli grün/wiis - farbig.. du per zuefall au?
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|