wer bezahlt was beim Polterabend? |
|
1 2 3
|
|
|
|
14.02.12 14:27
dianicht registriert
|
Re: wer bezahlt was beim Polterabend?
@arwalds_braut Ich winke auch ganz fest, wäre auch dabei!! Mein gg wollte zuerst auch kein polterabend, aber schlussentlich konnten ihn seine kollegen doch überzeugen. Dann hat er ca 15!! Leute eingeladen. Sie waren schon mittags unterwegs und er leider um 23h so voll, dass er ohne sich zu verabschieden nach hause ging! Hahahaha, seine kumpels zogen dann alleine weiter...
Lg, dia
....unser Traumtag war am 21.5.2011...
|
|
|
|
14.02.12 14:34
dianicht registriert
|
@nimbini Hahaha, jo mi hets au fast verbäst wo ich am halb 6i am morge heim ko bi und er das verzellt het!! Ha ich au dänkt: jo super! Zerst will er keins und denn das... Sie hän so blödi trinkspieli gmacht dr ganz daag und er isch e guete trinker und het am schluss nüm könne nei sage... Sälberschuld! nimm ihn jetzt amigs no höch...
|
|
|
|
14.02.12 14:53
dianicht registriert
|
@nimbini Uhhhh nei, ich hät das au nid welle... Ha zwar au gnueg intus ka, aber ich bi a däm obe sehr trinkfest gsi... Ich fänd das au schad... Ha mol eini gseh in dr stadt, sie het ihre polterobe ka mit 2! Kolleginne und sie isch so zue gsi, dass sie nüm richtig het könne laufe und sie het sich die ganz zyt an d männer um e hals gworfe. Peinlich, peinlich, also ich als kollegin hät gluegt, dass me nid so ändet...
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3
|