Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee |
|
1 2
|
01.06.10 20:55
sunny79
|
Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee
Sali zäme
Es isch so wiit und i werde nöchst johr 2011 im früehlig hürote Es isch e so, dass mir nid innere Chile wend hürote sodern, dass de Standesbeamti ane see chunt und üs det duet vermähle. Danach wär denn au Apero vor Ort.
Kennt irgend öber es schös Plätzli am zuger oder Hallwylersee? Aargau, Solothurn ect
Herzliche Dank für üchi Tipps ;O) Grüessli
|
|
|
|
|
|
01.06.10 21:02
sunny79
|
Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee
Hoi nimbini
Danke danke i ha mi sehr gfreut uf de atrag Ok merci viiilmool i ha ebe würkli kei ahnig gah ob da goht oder nid mmh schade also du meinsch mer mue is standesamt und danach chönnt mer separat miteme theolog amene see e persönlichi trauig vorzieh? Kennsch eine?
Herzliche Dank für üchi Tipps ;O)
|
|
|
01.06.10 21:06
sunny79
|
Hey sheilyn
was ihr hürotet a 3 orte? wow wie isch dä das so cho ? i wünsche dir jedefalls alles gueti es isch ja glie bi dir so wiit. Gnüss es und guets wätter wünsch ig dir. villette kenn i nid i luege grad emol merci
Liebs grüessli
|
|
|
|
|
01.06.10 21:15
sunny79
|
Du im sini page ha i au agluegt (smile) so wies usgseht macht er sehr spezielli sache gäl die sicherlich e tolle tag vollendet.
Und ja ebe du seisch es imene chalte zimmer jawort geh isch ebe scho nid so toll
I gratuliere dir natürli au no ganz herzlich bi dir isch de atrag demfall scho länger passiert
|
|
|
01.06.10 21:18
sunny79
|
Also das dönt ja speziell bi euch hey sheilyn find i guet. i mue säge de tipp isch no guet und i wird mer da sicher i de nöchi bhalte gäl du meinsch die page? http://www.ziviltrauung.ch/traulokal-villette-cham-von-planta-saal
|
|
|
|
|
1 2
|