Standesamt Zürich |
|
1 2 3
|
|
|
|
|
|
|
|
15.11.13 14:02
Broncos
|
Re: Standesamt Zürich
Hey lil.lian Mir hend im letschte Summer im Stadthus z Züri zivil ghürate. Mir hend extra de letschti Termin am Fritig Numitag gna, so dass sicher niemer meh nach üs isch. Da mir im nächste Summer no ide Chile hürated isch mer d Zeremonie ned mega wichtig gsi. Jedoch het mini Schwöster (Trauzügin) vorher aglüte und gfraged, öb sie üses Lieblingslied am Afang abspiele dörft. Mir hend nüt devo gwüsst gha und sind zimlich erstunt gsi, wo den plötzlich üses Lied gloffe isch. Isch u en schöne Moment gsi. Au suscht hemer üs ned wie binere "Masseabfertigung" gfühlt. Ich han z erst biz Angst gha, dass d Standesbeamtin en stress macht, da mer ja die letschte am Fritig gsi sind, damit sie schnell in Fyrabig chan. Aber es isch überhaupt ned so gsi, sie het sich u müeh gä und es isch e schöni Trauuig gsi.
Zuletzt bearbeitet am 15.11.13 14:03
|
|
|
|
|
17.11.13 23:47
Jutta
|
Re: Standesamt Zürich
Wir werden auch im Stadthaus Zürich heiraten. Ich wollte eigentlich schon eine etwas gediegenere Trauung im Zunfthaus zur Waag, aber mein Mann meinte, das Wichtigste sei, dass wir heiraten können. Zuerst hatte mein Mann, das falsche Dokument mitgebracht. Dann war Streik der Staatsangestellten. Einen Monat haben wir gewartet bis das Dokument in der CH angekommen war. Dann hätte ich, wegen neuer Computer Schreibweise, auch noch einen Mann mit anderem Vornamen heiraten sollen :-) ! Da war dann, das zuerst falsch gebrachte Dokument, plötzlich wieder von Nöten. Jetzt findet unsere Hochzeit halt, am 6.12. statt - vorgesehen war sie eigentlich im Oktober. Wir sind auch die Letzten, um 15.00 Uhr. Mein Mann wird froh sein, wenn es möglichst schnell geht, denn er ist sehr krank. Ich möchte schon, dass es nicht in 5 Minuten beendet ist. Hab schon mal ein Ringkörbchen gemacht. Musik wäre auch nicht schlecht, wäre aber unpassend, da die Mutter von meinem Mann letzten Sommer verstorben ist. 1 Jahr kein Feiern. Irgendwie finde ich das Trauzimmer im Stadthaus etwas zu modern bestuhlt! Aber die meisten Brautpaare sind ja auch nicht über 50! Ich lass mich mal überraschen, immerhin laufen wir nicht Gefahr, dass schon das nächste Brautpaar vor der Tür steht :-) !
|
|
|
|
1 2 3
|