Eve777:Jo voll das stimmt scho. Haha aso eigentli het sich das Chleid eh grad erledigt, ha mi GG gfrogt wie ers findet, Antwort: gseht us wie es Clubtischlitüechli binere Oma *looool* okeee aso Spitze esch denn wohl gstorbe für mi .
hihi, das ist ja mal eine lustige Beschreibung XD Ich muss mir da bei meinem Schatz zum Glück keine Sorgen machen, wir haben haargenau den gleichen Geschmack, was Klamotten etc. angeht. Wir haben sogar einen gemeinsamen Kleiderschrank :)
danke viel, viel mol!! irgendwie hani im momänt grad chli bammel... bi chli am zuenäh und ha s gfühl dassi bis in 5 mönet nümi chönti dripasse.... het me in somene chleid schono chli spatzig? hinde isches gschnürt und vo däm här hani d hoffnig, dass das nid so s problem sötti si....
hey muamba, das Kleid ist wirklich hübsch und steht dir richtig gut. und wenn du es Schnürren kannst, brauchst de dir bei ein paar Kilo keine Sorgen machen.
danke, danke, danke! jetzt habt ihr mich echt etwas beruhigt! werde in den nächsten monaten sehr viel sport machen und daher habe ich an muskelmasse schon zugelegt und werde das wahrscheinlich noch weiterhin! aber ich werde schon aufpassen dass die wage nicht plötzlich 10 kilo mehr anzeigt!