Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen? |
|
1
|
09.03.09 19:35
bienemayanicht registriert
|
Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?
Hallo zäme
Mer send höt grad bim Zivilstandesamt go s Ehevorbereitigsgspröch führe...Jo es chont alles emer nöcher
Etz hani üch mol welle froge (aso nor a di wo zivil ond kirchlich Hürote) Tüent ehr üchi Ring scho bim Zivile ustusche oder erst bim Kirchliche?Mer planet s zivile im chline Rahme ohni grosses Tamtam...Be gspant uf üchi Antwort. lg Bienemaya
Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))
|
|
|
|
09.03.09 20:11
sommer76
|
Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?
also mir hürotet am 12 juni zivil und am 20.6 kirchlich. machet am zivil nüt grosses nur mit de eltere go esse oder grilliere bi üs dahei. ring tuschet mir erst am kirchliche. wie wiit sind ihr? woher bisch?
|
|
|
10.03.09 07:59
fraztaz
|
tschou bienemaya
mir machäd das öppä so wie d'sommer76. zivil im chlinä rahmä numä mit dä trouzügä ohni ringä tuschä u näher z'viertä go ässä. d'ringä tüe mir de ir chirchä tuschä.
Am 05.09.09 isch es sowiet!
|
|
|
10.03.09 08:17
Tina
|
Hallo zusammen Wir machen es auch ähnlich, nach dem Zivilen werden wir einen Apéro bei uns zu Hause machen im kleinen Rahmen und beim Kirchlichen werden wir die Ringe austauschen.
|
|
|
10.03.09 08:46
pearl
|
Hallo Bienemaya,
wir heiraten zivil am 23.April und haben das Gespräch mit der Standesbeamtin auch schon hinter uns gebracht. Wir werden die Ringe am Zivilen nicht tauschen, dafür werden wir gemeinsam eine Kerze nach dem Ja-Wort anzünden. Vorne ist der Lebensbaum drauf und hinten das Familienwappen unseres Namens. Danach gehen wir mit Trauzeugen (inkl. Partner) und Eltern fein Essen. Nix grosses, einfach gemütlich zusammen sitzen. Die Ringe tauschen wir dann auch erst in der Kirche am 02.Mai
Liebe Grüsse pearl
|
|
|
|
10.03.09 10:32
Taneli
|
Sali Zäme
Mer tusched d'Ring au ersch bim Kirchliche do mers ergendwie komisch fendet d'ring bim Zivile z'tusche. D'Ring wärdet jo ersch i de kirche vom Pfarrer gsägnet und denn sends för öis au werklech öisi Ehering.
Grüessli
Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009
|
|
|
|
10.03.09 19:37
bienemayanicht registriert
|
Hye Sommer76 ech wohne im Böndnerland und du? danke üch för d Antworte. Mer wärtit au nur met de Trauzüge ond Ahang go ässe nochem Zivile. Z erst möchet mer no e chline Apero för d Eltere ond anderi Gratulante.
Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))
|
|
|
|
|
1
|