Trauungsbesprechung Zivilstandsamt |
|
1 2 3
|
26.02.13 17:15
Prisi87

|
Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt
Im Kanton Züri muessmär sich selber drum kümmere! Heisst s'Standesamt lütet eim nöd a. Mer muess selber dra denke en Termin abzmachä.
|
|
|
|
16.04.13 17:13
MsJenaya 

|
also mir hend vo Bern ou sones Formular becho und müend das jetzt de 3 Monet vorhär ischicke (also jetzt de) und de wärde sech die äuä bi üs mälde fürne Termin. I bi no druf higwiese worde das dr Termin nur prov. reserviert isch bis mer das Verfahre gmacht hei.
|
|
|
18.06.13 11:08
Milia83
|
Hallo zusammen,
Ich bin noch neu hier im Forum und auch mit der ganzen Hochzeitsplanung noch ganz ganz am Anfang.
Könnt ihr mir sagen, wie viel im Voraus man normalerweise die Besprechung beim Zivilstandesamt hat?
Vielen Dank und liebe Grüsse
|
|
|
18.06.13 11:13
Lusnicht registriert
|
@milia83 willkomme im Forum 
Mir hei üse Trouigstermin erscht 6 Mönet vorhär chönne reserviere (Kt. Bern). Aschliessend heimer vom ZA es Schribe becho mit der Terminreservierig und es Forumlar zum üsfülle (Personalie, wele Name mer när treit, etc.). Das hani de früechschtens 3 Mönet vorem Hochzytstermin chönne ireiche. Churz druf hani wider es schribe becho vom ZA, mit der Bitte, e Termin fürs Ehevorbereitigsverfahre abzmache. Da chö mir itze am 4.7. gah, hürate düemer am 23.8. das ehevorbereitigsverfachre chasch früechschtens 3 mönet und spätischtens 10 täg vorem hz dürefüehre.
|
|
|
|
18.06.13 11:29
Milia83
|
Hey viele liebe dank für euchi nachrichte. Ich dänke au dassi demfall zerscht mal luege bi dene Ämter woni interessant finde würd (wär sicher im Kanton Luzern) :-) Schiint ja da rächt underschidlich zsi.
Sursee wär ja villicht au en option :-)
|
|
|
|
18.06.13 11:34
Milia83
|
Ja Sursee wär mega mitem Städtli, au für Apero nacher! Muess det mal alüte. Vorallem muessi au Frage obs Platz und Möglich wär zume Sängerin ha det, fänd das äbe bim Zivile auscho toll
|
|
|
|
18.06.13 13:15
Milia83
|
hei toll, danke vill mal!
|
|
|