Will endli afa plane :-( |
|
1 2 3
|
|
|
27.01.10 10:29
Franziskanicht registriert
|
Re: Will endli afa plane :-(
@Chiccalina, tolle Idee von deinem Schatz. Wir haben vor 10 Jahren so geheiratet. Still und heimlich, danach Karten versendet, wir haben geheiratet. Gut es war noch ein spezielles Datum. 1.1.2000. Haben dann beide unseren 30 Geburri und das heimliche Hochzeit, an Sivester 2000 mit alles Freunden gefeiert! Schön in den ersten Hochzeitstag hinein. Und damals schon sagte mein Mann, wenn wir in 10 Jahren noch glücklich sind, heiraten wir in der Kirche. Und genau das machen wir jetzt. Und.... in meinen 40 Geburri wird hereingefeiert, so lässig...
Wäre doch auch eine Idee
Franziska
26. Juni 2010
Zuletzt bearbeitet am 27.01.2010
|
|
|
|
28.01.10 20:07
chiccalina
|
miar sind üs no nöd sicher wiamers mache wennd, miar findet beides igendwia cool, abr giit bi jedere version vor- und nachteil :-/
|
|
|
29.01.10 12:37
Simtanicht registriert
|
@ Chiccalina Ich kenn öbber wo Standesamtlig khürote het und d Familie isch debi gsi, aber die händ vorhär fo däm alles nüt gwüsst. Sie händ beidi Familie (Eltere und Gschwüsterti) unter eme Vorwand iglade und sind eins go trinke. Nohär hets denn kheisse gömmer no e paar Hüsser wyter und denn isch s Brutpaar mit de ahnigslose Verwante zum Standesamt marschiert:)
D Überraschig isch gross gsi und es händ sich all drüber gfreut ka!:))
Villicht wär das au no e Idee.
Zuletzt bearbeitet am 29.01.2010
|
|
|
04.02.10 19:04
chiccalina
|
miar isches igendia gad kli vergange letz woche, d'eltere vo mim schatz sind uf bsuach gsi und bi üs isch än honeymoon katalog ummeglege. und denn fragt sin vater so blöd warum miar sonen katalog hend ob miar wellet hürote......? hallo het er gschlafe womers ehne gsait hend an neujahr?
ich bi so entüüscht gsi dass ehn das so wenig intressiert, odr widr "vergesse" het
|
|
|
|
|
|
05.02.10 12:04
Edelwiss
|
Also sowas würde von meinem Papi niemals kommen! Er freut sich mega und fragt auch immer wieder Mal nach... Von meinem Schiegervater jedoch, würde mich das auch gaaar nicht wundern! Es gibt Männer, die sind einfach so, die meinen das nicht Mal böse...
|
|
|
|
1 2 3
|