| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
"Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??
 1
18.06.09 09:05
souris 

"Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

Hallo zäme

Mir hüratet Endi August kirchlich ond händ gester euses Gspröch mit em Pfarrer gha. Mir händ eus denn nachher gfraget, wie das isch. Verlangt de Pfarrer öpis für d'Trauig (mir ghöret zo sinere Pfarrgmeind) ond wenn ned, isch es üblich, dass mer ihm als Dankeschön öppis schänkt??

Chönd ihr mir säge, wie ihr das machet oder wie's bi euch gsii isch?

Danke villmal!!

18.06.09 09:11
Sunshine

nicht registriert

Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

Hallo souris

Wir haben unserern Pfarrer direkt angesprochen und gefragt, welchen Lohn er gerne hätte. (Allerdings ist unser Pfarrer nicht in der Gemeinde, sondern er ist schon pensioniert und ich kannte ihn von früher)

Er hat dann gesagt, dass wir doch mit dem Geld lieber zusammen Essen gehen sollen, da er nichts möchte. Wir haben ihm dann vorgeschlagen, ob wir in seinem Namen etwas spenden dürfen. Er fand die Idee toll und hat uns dann eine Organisation vorgeschlagen.

lg

18.06.09 09:59
filu 
Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

hoi souris,
ich ha mal ghört dass pfarrer kei geldgschenk dörfed aneh.
mir wüssed au nonig wie mirs wend mache. aber ganz sicher düemer de pfarrer zum apéro ilade. das isch bi eus grad uf de wiese hinter de chile.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

18.06.09 10:19
Cindy 

Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

oise pastor isch glichziitig au en guete kolleg vo ois und mi händ ihn an apéro und hochziit au gad iiglade gha.
mi wärded ihn & sini frau dänn als dankeschön mal zum ässe iilade! er erwartet eich nüt vo ois.



Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

18.06.09 12:16
pluto2008 
Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

Hi Filu

Au mer tuend am 08.08.09 hürate! Mer händ au de Apéro uf de Wiese nebe dra. Was machsch wents wörd regne? hesch es Zelt gmietet?

Grüessli Pluto2008

18.06.09 12:25
filu 
Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

hoi pluto2008,
nei wenns regnet chömer is gebäude nebet de chile.
das isch es kirchgemeindezentrum wo mehreri sääl het.
das hämer chöne miete. wenis bruch zahli 50.- und wenn nöd kostets nüt.
ich chume denn vorher de schlüssel über woni wierde am metzger gäh zums apéro vorbereite..
was mached ihr bi rege?

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

18.06.09 13:29
Aquamarina

nicht registriert

Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

kleine Frage: die meisten bezahlen ja ziemlich viele Kirchensteuer im Jahr. Wieso muss der Pfarrer zusätzlich noch bezahlt werden? Ist dies nicht imbegriffen? Ich meine heiraten tun die meisten ja nur 1mal im Leben.

18.06.09 13:36
filu 
Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

ich heirate zwar nicht in meiner gemeinde, aber in der wo ich aufgewachsen und konformiert worden bin. deshalb muss ich die kirche nicht bezahlen.
den pfarrer habe ich aus meiner gemeinde genommen und muss den somit auch nicht bezahlen.
also doch, indirekt irgendwie schon: wie du gesagt hast mit der kirchensteuer...
und wie gesagt, ans apéro ist er eingeladen. ob er von uns sonst noch was bekommt kann ich noch nicht sagen. wir hatten ja auch noch kein gespräch mit ihm..

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))

18.06.09 15:10
souris 

Re: "Lohn" oder Gschänk für Pfarrer??

Viele Dank für euchi Antworte. Ich han ebe au gmeint, mer muess nüd zahle, will mer ja entsprächend Stüre zahlt, bin aber ned sicher gsii.

 1
kirchgemeindezentrum   Kirchensteuer   Gemeinde   konformiert   Organisation   Pfarrgmeind   Dankeschön   vorgeschlagen   imbegriffen   aufgewachsen   entsprächend   Pfarrer   pensioniert   angesprochen   Gschänk   vorbereite   geldgschenk   glichziitig   kirchlich   Pluto2008