| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
3 Trauzeugen
 1
13.07.08 18:23
ska79

nicht registriert

3 Trauzeugen

Wir haben uns für 3 Trauzeugen entschieden. 1 Paar mit denen wir sehr gut befreundet sind und noch eine Freundin von mir. Nun weiss ich nicht ob dies zu viel ist, hat sonst noch jemand 3 Personen.
Merci für die ANtworten....
ska

14.07.08 07:42
dragonfly 

Re: 3 Trauzeugen

Hallo Ska!
Wir haben auch 3 Trauzeugen!
Ein Päärchen, die unterschreiben werden und dann noch meine Schwester!
Meine Schwester wird vorwiegend für die Organisation zuständig sein, aber auch Funktionen einer Trauzeugin übernehmen!
Lieber Gruss
Dragonfly



Wir heiraten am 6. September 2008!

14.07.08 10:03
Sunshine

nicht registriert

Re: 3 Trauzeugen

Hallo ihr beiden

Auch wir haben 3 Trauzeugen. Mein Bruder und meine Schwester sowie die Schwester meines Verlobten. Ich wollte einfach, dass meine Schwester auch dabei ist, so haben wir uns für 3 entschieden

Ihr seid also nicht alleine

14.07.08 13:24
Sibylle 

Re: 3 Trauzeugen

Mir hei ou drü gha das heisst; trouzüge (best kolleg vo mim maa)und trouzügin (schwester vo mim maa) und de mini fründin als tätschmeisterin:-)

het sich sehr bewärt:-)

daniel & sibylle glücklich verheiratet seit 30.05.2008 / 07.06.2008

18.07.08 10:09
Michelle 
Re: 3 Trauzeugen

hallo zäme

mer werde 4 trauzüüge ha! die 2 beste kollege vo mim schatz und mini schwester und best fründin. aber mer sind eus noni sicher, was die 2. trauzüüge für ufgabe hend... es düend jo nor die 1. trauzüüge unterschriebe... mer müend eus do nochli öppis lo überlegge :-)

grüessli

18.07.08 11:28
Kaz 

Re: 3 Trauzeugen

Mer händ sozäge au 4 Trauzüüge. Mer händ si aber ufteilt. 2 tüend unterschriibe am Zivile Hochziit. Die andere 2 am Kirchliche.
Die zwei am Kirchlieche send glichziitig eusi BrutführerIn und Tätschmeister... desi zwei vom Zivile wärded dä dä andere 2 eifach chli under dArme griffe am Chrichliche, wos halt nötig esch met lüüt zäme trummle ec...
Mer düend eus sogar no öberlägge öb mers Abigprogramm au no sölled öpperem 5z gä. En Kolleg vo eus esch euse DJ und ev. chönt dä er grad sGanze Abigprogramm undersich näh! Mol luege...
Mer chan au 4 am Kirchliche näh. 2 wo Unterschriibed und zwei wo Bruutführer send (Tätschmeister und rechti Hand vo dä Bruut). Wär chli komisch frö dZüge aber es göcht alles, mer händ eus do schlau gmacht, well mer ebe so velli wo i forg cho wäred händ... guet för eus!!
Vell Spass no!

Wir Heiraten am 09.05.09

 1
Kirchliche   unterschreiben   Unterschriibed   unterschriibe   übernehmen   unterschriebe   verheiratet   Trauzeugen   Organisation   Schwester   entschieden   Tätschmeister   Kirchlieche   tätschmeisterin   Chrichliche   BrutführerIn   Bruutführer   glichziitig   trauzüüge   Abigprogramm