| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
abnehmen bis zur hochzeit
 1 2 3 4 5 6
19.03.09 16:56
Fischli 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

@Frangipani
ich mein au Geburtstäg vo andere. Im März isch bi üs nämli schlimm, mis Mami, mis baldige Schwiegermami, min Zuekünftige Schwoger und i hend Geburtstag, und do chani amel eifach nöd ganz wiederstoh, aber i bin jetzt scho wieder guet dra, und s Walke understützt amel recht.


@all
chunnt notürli au ufs Startgwicht druf a wie schnell mer abnimmt. Am Afang woni schono viel z schwer gsi bin isches eifacher gange we jetzt. Ich glaub min Körper fühlt sich so zwohl, mol luege öb ichen chan überliste. :-)

Fischli
Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009

20.03.09 06:08
mischga 

Re: abnehmen bis zur hochzeit


Hoi Fischli

Ich hab au 18kg abgnoh gha vor öpe 3 Jahr hani agfange, und vorerem Jahr ughört, und denn innnerhalb vonerem Jahr wieder 6kg zuegnoh. Jetzt beni weder dra, die 6kg abznäh, aber be mir funktioniert das leider nöme (ond ich schnorre mich do jetzt ned use, ich bin ide ernährigsberotig ) und bringe mis gwicht nöme abe, well ich min körper emmerweder verarscht han i dene 2 jahr woni abgnoh han. Solangs jetzt nöme ufegoht met de kg , beni zfriede, aber weder so 4kg abnäh und den stabil blibe wär au ned schlächt, aber weiss ned öbs funktioniert, da ich jetzt scho om jedes grammm kämpfe.

deshalb, verarschet nie euren körper, söscht chömed ihr wie ich d rechnig zrug öber!


Heiratet am 28. November 2009

20.03.09 08:07
Lola

nicht registriert

Re: abnehmen bis zur hochzeit

hallo zusammen,

und das wichtigste...ausdauersport...ohne das geht gar nichts...es ist schwer am anfang...aber wenn ihr drin seid, dan macht es richtig spass!!

ich habe zwar keine figurproblem aber auch nur weil ich so viel sport mache. (bin eine echte fressmaschine :-) aber mit 4 x sport die woche klappts...

und wichtig wie bereits im forum gesagt wurde...viel wasser trinken, wenig kohlenhydrate, viel protein, gemüse, früchte und nichts mehr ab 18uhr, das wirkt wunder!!! ach ja..und kein alkohol

liebe grüsse aus zürich

lola

20.03.09 09:50
Inessa

nicht registriert

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hatte auch grad geburi (am 7. märz )

@fraztaz - ist nicht so gut ncith zu frühstücken denn du musst dir deinen körper wie einen ofen vorstellen der holz (=kalorien) verbrennt und wenn er früh nicht angeheizt wird fängt er erst sehr spät an zu brennen und kommt schlecht auf touren. deswegen soll man ja auch mehrere kleine mahlzeiten (auch mal ne möhre oder so) zwischendurch essen damit der "ofen" nicht ausgeht
man sagt (so ungefähr) man soll morgens wie ein kaiser essen, mittags wie ein bauer und abens wie ein bettelmann. ach irgendsowas

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

20.03.09 20:02
Yasi 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hey Ladies

da isch jo ganz schön öppis abgange. s'Thema abneh isch jo de Burner wies usgseht.

@sabo die Ernährungsberaterin heisst Susanne Sigrist in Winterthur. finsch i jedem Telefonbuch.

ich wett eigentli nüme abneh. bi ganz z'friede mit mim Gwicht. kenn mi aber recht guet us bi dene Sache, will ich mol Schwankige gha han und mim Verlobte ghulfe han 30kg abzneh!

Mini Tipps sind: meh muen uf NÜNT verzichte, sondern eifach alles in Masse esse. z.B. Chips ines chlises Schäleli tue und Packig zue und denn aafange esse. uf kein Fall aafange esse, wänn Packige offe sind, denn isches soooo fein, dasmer gad no meh nimmt. hilft im Fall mega guet, mit dene Schäleli. au Guetzli oder so, eifach halt 3 oder 5 neh und nöd s'halbe Pack.

binere Geburiparty mached mir das amel so, dass mir würkli vo jedem Chueche nehmed. entweder teilemer d'Stückli oder nehmed halt eifach nu es bitzeli. so hät mer halt nie s'Gfühl, dasme muen verzichte.

Für min Verlobte isches de Horror gsi, müese Sport z'mache. er hät die 30kg abgnoh voll ohni Sport (also Fitness oder so). mir gönd eifach öppe mol echli go laufe oder halt z'Fuess go poste und nehmed nöd für jede Meter s'Auto.

wichtig findi au, dasme nöd alles light-Produkt chauft. die händ nämli so en Stoff drin, wo gluscht und Hunger uf meh mached. Mc-Food hät das au. die gliiche Stoff tüends übrigens au de Saue zum mäste füettere. isch voll struub. eso verchaufeds natürli meh.

jo also mini Devise: vo allem esse aber halt in Masse :o)

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!

21.03.09 16:09
Hestia 
Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hoi zäme

Än Tipp wie me au no erfolgrich chan abneh: Ketogene Diät/ Anabole Diät.

Ich känne es paar Lüüt (unteranderem min Verlobte), wo so erfolgrich händ chöne abnä und dänn ihres Wunschgwicht händ chöne halte.

Es git im Internet vieli Siite, wo die Diät beschriebe isch und me chan au äs Rezeptbuäch bstelle. Eifach nid ab dä Bilder im Internet verschrecke. Es hät meistens nur so Bodybuilder-Manne und Fraue abbildet.

Wünsch Eu viel Erfolg

22.03.09 10:34
cacatoo 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

hallo zusammen
es war gerade seh interessant für mich, eure beiträge zu lesen.
konnte nun ganz viele tipps für mich rauspicken.
vieles das ihr geschildert habt, kommt mir so bekannt vor.
ich habe die ersten 20-25 kilos auch sehr locker abgenommen, dann fing es langsam an zu harzen. als ich dann circa 30 kilos runter hatte, verharrte ich in einem langen stillstand. langsam und unmerklich nahm ich dann 6-10 kilos wieder zu und jetzt kämpfe ich echt hart dafür, endlich die restlichen 15 kilos die mir bis zu meinem wohlgefühlsgewichtauch noch zu schaffen. aber es ist sehr sehr mühsam.
ich mache täglich sport, morgens 30 min. gymnastik mit gewichtsmanschetten an den fussgelenken 3-4 mal wöchentlich 45 min. auf den crosstrainer und 1x wöchentlich ins aerobic.
trinken tue ich 2-3 liter täglich, hauptsächlich wasser und ab und zu gönn ich mir mal ein cola zero.
essen tue ich 5x täglich, kleine mahlzeiten. ich höre auf meine körper und esse nur bis zu dem punkt, andem ich das völlegefühl spühre.
die letzte mahlzeit abends ersetze ich durch einen shake (habe danach keinen hunger mehr) und leiden muss ich auch nicht, weder hunger noch sonst etwas.
ich denke ich mache eigentlich alles richtig, ich ernähre mich auch ausgewogen, nehme milchprodukte, kohlenhydrate, früchte und gemüse zu mir und das schön verteilt und im mass. aber irgendwie ist mein körper stur.
ich mache einen fehler, ich stehe täglich auf die waage, das ist sehr dumm von mir. denn das gewicht bewegt sich immer im selben bereich, aber ich spühre wie mein körper sich formt und ich habe das gefühl, dass ich an volumen verloren habe, aber die tatsache, dass das gewicht nicht schneller runter geht, macht mich kirre.
liebe grüsse
greeny

Pflege die Liebe als wäre es dein Herz,
denn ohne Herz kann man nicht leben.

22.03.09 20:58
Amore 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Hallo

Ich bin zur Zeit grad dran mit WeightWatchers. Habe seit Sept. 2008 jetzt 12 Kilo weg. Bin sehr zufrieden. Vorallem muss ich nicht hungern, sondern esse mehr als vorher....einfach das Richtig Ich kann dir das also nur empfehlen. Schau doch mal auf www.weightwatchers.ch

Grüessli Amore
WIR HEIRATEN AM 11.7.2009

Zuletzt bearbeitet am 22.03.2009

23.03.09 08:20
fraztaz 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

hallo zämä

i weiss das me söti zmorgäässä. am week-end machi das o, aber unter dä wuchä fählt mir eifach d'ziit u i ha o gar kei hunger.

bi mir isch's me dä gluscht so vor em znacht oder am nomitag. aber zmittagässä tueni ja o recht. auso am zwenig ässä liets sicher nid.

i bi nonig fertig mit em buech läsä u wet o erscht aafangä, wenis gläsä ha (u nach dä feriä :-)) i tue de aber ufjedäfau brichtä.

@frangipani: i cha u wet o nid uf aues verzichtä. aber so wieni das verstah isch's eifach so, das me öppä 2 wuchä kei nudlä riis u brot u so söt ässä u näher chamä mit mass wieder. 2 wuchä geit ja no. s'schlimmschtä wird für mi vorauem s'brot sii. eier darfsch ässä, salot isch guet, suppä.... aber das aues isch ja nid würkli guet ohni brot mir hei afo mau viu frücht am weekend iikauft u wenn's mau dihei sind, nimi o vo denä.

i findä das uf jedäfau no guet o wäg dä xundheit. u wenn's stimmt, das d'hut u d'haar schönner werdä, d'chnochä u d'zäh besser... de isch s'abnee numä än positivä näbäeffekt für mi.

i cha uf jedäfau o nid eifach so mini ässgwohnheitä komplett umsteuä. für das äss i viu z'gärn u trink o viu z'gärn mau 1, 2.. gläsli wy. aber i denkä s'bringt scho öppis, wenn me numä scho so chlii druf luegt.

da mit em suur-basisch isch übrigens nüt neus. i dä apothek, wenn me d'ph-mässstäbli chauft, gits o äs büechli wo ähnlichs drinn steit.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

23.03.09 13:10
Nadine123 

Re: abnehmen bis zur hochzeit

Sali cacatoo

Ja, das deprimiert. Aber du musst auch bedenken, dass Muskeln schwerer sind als Fett. Also, ist es vielleicht besser, wenn du dich jeden Tag abmist oder vielleicht ein Kleidungsstück anziehst, welches dir bis jetzt zu eng war. Dan siehst du den Erfolg und gehst auch an die Sache motivierter ran, denn der Frust, kann einem recht zurückwerfen und umso leichter man wird umso schwerer wirds....

 1 2 3 4 5 6
kirchlichen   Ernährigsberotig   funktioniert   hochzeit   abnehmen   canadienlady   weissmehlprodukten   Bodybuilder-Manne   Höhepunkt   Trauung   Ernährigsberaterin   entschlackungstag   gewichtsmanschetten   Ernährungsumstellung   entschlackugnstag   Ebalance-Expertin   wohlgefühlsgewichtauch   Deutsch-Schweizer   Ernährigsberatig   Ernährungsberaterin