| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
An solche welche das Fotoalbum selber machen
 1 2 3 4
09.02.10 12:53
silver83 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

hoi cuenca

mier machen üseri fotibüecher immer über dmigros bi üs. in der ostschwiiz isch es den über cewe fotoservice. wies in andernä gnossäschaftä isch weiss i nid, aber mit cewe sind mier immer sehr guet gfahrä.
ich wött dä elterä und trauzügä zämä mit em dankeschärtli chini fotobüecher den schenkä. findä das no ä schöni idee. zgrossä werd i aber sälber bastlä, wenn mi nid der muet verloht isch nehmli ä heidä arbet...

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.02.10 13:08
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Mir sind eigentlich bi ifolor guet gfahre (chasch ebe au sehr vieles sälber gstalte und d'vorlage abändere). Mir händ das scho bi verschiedene Aläss (Geburi/Ferie) gmacht. Als Dankeschön wärded mir au chlini Büecher für oisi Eltere/Trauzüge mache, mir händ das bi Kollege gseh und das isch e tolli Geschte...

ich will ebe eifach nid es 5kg-Buech mit de fotene ha... darum bin ich uf die idee cho, zums eso z'mache... ich weiss halt eifach nid, ob mir denn d'qualität gnüegt

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

09.02.10 13:40
silver83 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

ja das stimmt, mini schwögerinnä hen das riisä fotialbum amigs imnä aktäkoffer übercho, dass sis au mol hen chönä transportierä. mit dem teil chöntisch echt no öpert erschlo...

mier gfallen halt di sälber gmachtä foti büecher so guet. han scho einigi gmacht vu dä chind (taufi ect) aber etz machen mier fast alles über dä pc. isch hald so eifach.

wägä der qualität muesch dier glaub kei sorgä machä, dinä fotograph würd super fotnä und au in ärä mega uflösig, so dass es guet bruchä chasch und au us eim foti zb em brutstuss en hintergrund über di ganz buech sitä zneh, isch jo den öpä a3 (beidi sitä zämä)



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.02.10 13:47
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Ich will das ebe au chöne mitnäh... will so luegsch es au vil weniger ah, wenns eso es grosses Teil isch!

Ok, das stimmt, wenn de Fotograf gueti Qualität liefered (das wird er, händ d'fotene gseh vo ihm und wüssed wie er schaffed), denn sind au d'büecher guet... han vorhär grad gseh, dass bim ifolor es buech händ, wo wennd d'siite ufklappisch, alles flach blibt (weiss nid wie mer dem seit...)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

09.02.10 13:53
silver83 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

weiss etz nid was gnau meinsch... bi ifolor gfallt mier hald au no, dass sie ganz vieli verschiedeni rahmä hen für dbilder. bim migros isch alles glich nur dfarb chasch änderä. das gfallt mier nid so geut

ich luegä den wen mier das wön machä, wer die besser software für üs abütet, das ändert jo immer wieder.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.02.10 13:56
Gloeggli 
Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Hoi zäme

Goht jo bi eus au no es Wieli, aber ich dänk dass mer au sälber, per ergend welchem Photoshop, es Albom wärde mache.
Ben vo dem här natürlich au froh öber Erfahrigsbrecht vo euch. Han bi extrafilm au scho es Fotibuäch mache loh, ben au sehr zfrede gsie.
Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

09.02.10 14:05
cuenca 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

@ silver: die Bindung heisst: Leporello-Bindung. Du kannst auch bei ifolor schauen und dann auf "Premium-Book" gehen, dort gibt es Bilder. Im Experten-Modus kannst Du bei ifolor so ziemlich alles verändern, und dann wird es bestimmt auch sehr individuell...

@ Gloeggli: Wir haben bis jetzt schon ein Delux Buch und ein Easy Book bestellt und sind bei beiden sehr zufrienden. Es geht per Web-upload und auch offline mit einer eigenen Software (was besser ist, wenn man nicht die ganze Zeit daran arbeiten kann)


Ich denke, nachdem ich nich die einzige bin, welche über dies nachdenkt, dass wir es sicher so machen werden. 100.- für ein Buch sind etwas anderes als die fast 2000.- des Fotografen (ok, unsere Arbeit ist da nicht mitgerechnet...)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

09.02.10 15:09
Hase1981 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Hallo

Ich habe bisher meine Bücher bei Fotobuch.de gemacht und bin super begegeistert.

Gegen einen Aufpreis von CHf 1200 kann man beim Fotografen Weddingalbum ein Album mit metallisierten Seiten sowie auch mit Metalldeckel machen lassen. Weiss von euch jemand, ob man dies auch selber machen kann z.B. ifolor.. und was es kostet, oder ob man es besser direkt vom Fotografen machen lässt?

Grüssle

09.02.10 15:44
jawirwollen 

Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen

Wir haben unsere Ferienalben bei bookfactory gemacht und sind ebenfalls zufrieden. Das Hochzeitsalbum werden wir dann aber warscheinlich bei extrafilm machen lassen.

***wir heiraten am 19.08.10 zivil und am 21.08.10 kirchlich***

09.02.10 16:52
Joene 
Re: An solche welche das Fotoalbum selber machen


www.extrafilm.ch het no schöni album zum gstalte..

Am 14.08.2010 isches sowiet!!

 1 2 3 4
Kassensturz-Testsieger   Internetanbieter   Fotobuchwebsites   Hendergrondböuder   Colorfotoservice   heiraten   plexiglasdeckel   verschiedengrossen   Fotobuch   Ferien-Fotobook   Leporello-Bindung   Fotoalbum   Erfahrigsbrecht   Hochzeitsalbum   professionellen   Internetabieter   kirchlich   Erfahrungsberichte   sweetmemoryalbums   September