Apéro beenden? |
|
1 2
|
08.05.09 12:58
aengeli
|
Apéro beenden?
Hallo
Wie heit Dir das bim Apéro wenns fertig isch, resp. wenn me mit de gladene Gäst so langsam richtig Fest-Lokal ufbricht. Do chame ja d'Apérogäst nid eifach userüehre? Mir händs Apéro imene Restaurant. Vilech isch das ja ou chli e blödi Frag, aber das isch mr gester vorem ischlafe plötzlich i Sinn cho...
Lg
|
|
|
|
|
|
|
08.05.09 13:23
bruetli
|
Re: Apéro beenden?
hallo zäme,
bi eus isch es so, dass mir än paryservice händ und die hald nur so viel gebäck händ wie mir bstellet. Irgend wänn wirds dänn nüt meh ha... Oder ebe suscht sind dänn trauzüge oder tätschmeiter verantwortlich (mir uf jedefall nöd ).
Wir lang gaht bi eu den de apéro? bi eus isch er ebe mega lang, will mir no währendem apéro go fötele gönd, ich dänk so vom 15.15 bis 18.00. Ich hoffe dass es de gescht nöd langwillig wird, vorallem die wo no zum esse iglade sind, die münd ja fascht so lang blibe...
Wie mached ihr den das mit em apéro???
Liebi grüässli brütli
|
|
|
08.05.09 13:34
aengeli
|
@bruetli üse Apéro geit vo öppe 15.30 - ca. 18.00/18.30, mir hei bim Fest-Lokal gseit, dass mr so gäg 19.00 wörde acho..
I dänke aber nid, dass es de Gäst langwilig wird. I gloube, dass die Zyt enorm schnäll wird verbigah. Und ou d Gäst wärde underenand au gnueg Gsprächstoff ha..
Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!
|
|
|
|
08.05.09 13:39
bruetli
|
sind den ihr die ganz ziit am apéro oder gönd ihr au no go fötele währendem apéro??? Ich dänke mal das mehr sicher 1 1/2 stund münd fürd fotene iplane... die sind mer sehr wichtig und ich hoffe nur das ich dänn nöd so gstresst wird sie, will ich sgfühl han das mer wieder zu de gescht münd??!!
|
|
|
|
08.05.09 13:44
Inessanicht registriert
|
Wir haben keine Endzeit auf die einladung geschrieben, ich hoffe der Tafelmajor beendet dass dann. unser apéro wird vorausscihtlich von 15:00 - 18:00 gehen. die fotos von uns und trauzeugen machen wir vorher, die fotos mit gruppen / familie machen wir beim apéro aber der ist ja lang genug. wir möchten den apéro auch gern selbst erleben deswegen machen wir unsere fotos vorher.
*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung & erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen
|
|
|
|
1 2
|