Apéro beenden? |
|
1 2
|
|
|
08.05.09 13:56
aengeli
|
Re: Apéro beenden?
mir machet d fotine vo üs und ou die mit de gladne Gäst vor dr Trouuig.. Drum wärde mir scho di ganz Zyt bim Apéro si, dass isch mir sehr wichtig..
Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!
|
|
|
|
03.02.13 09:06
Braut2013
|
Guete Morge zäme!
I tue mal e Frag, wo da scho vor lengerer Zit mal gstellt worde isch, wider fürehole. Da's bi üs oscho nüm lang geit bis zu üsem grosse Tag, fahnimir o langsam so "Detailgedanke" afa mache. Und zwar hani mi o gfragt, wimer das sölle mache, dass d Lüt nach üsem 2 stündige Apéro wüsse, dass jetz fertig isch (mir hei dr Ruum o nur für 2.5 Stund gmietet und dr Caterer muess ja de no chönne ufruume) und mir mit de gladene Gescht witer gö. Wie machet dir das? Muessme da als Brutpaar e Red halte und sich verabschide vo de Lüt? Oder seit dr Trouzüge öpis? Und wie macht me das, wenn 100 Lüt da si, dass dr Trouzüge d Ufmerksamkeit überchunnt? Und tuetmes ersch grad 10 Minute vorhär aakünde oder scho früener, dass nid alli grad sofort use müesse stürme..? I stelle mir alles so blödi Frage, wo für öich villech sälbschtvertständlech si..chöit dir mir Tipps gä?
|
|
|
|
|
25.02.13 12:31
Lusnicht registriert
|
I bi mau ame Hochzyt gsi u dete isches so gange:
Nach guet 3h Apero! (seeehr lang) hei d Trozüge gseit, fürs Brutpaar göngs itze witer. s isch denn öppe 16.00 Uhr gsi. die gladnige Gescht söuesech am 17.00 im Restaurant sowieso ifinde. d fahrzyt zu däm restaurant isch vom apero bis dete äne knapp 5minute gsi... de heimer dänkt mir blibe eifach no chli u gönge de. denkste. i däm momänt wos brutpaar zum hus us isch heisi afa ufruume.. s het weter z trinke no schsch öppis meh gäh... ein absolutes nogo. mir si de mit es paarne ine beiz dete womer guet kenne no ga nes bier trinke i garte use und de uf die 5e ir restaurant...
bi üs wird dr trozüge säge, ds brutpaar göng itze witer.... u i dänke, die andere gescht gö när automatisch ou... machemer da nid so gedanke
|
|
|
|
1 2
|