| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale
 1 2
25.01.08 15:18
muuus 

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

hei cool, danke für ä Tipp vo dene 2 website, derte findi sicher öpis passends...he ja mega viel cooli sache. Merci viel mal...

übrigens sonä Stift zum ritze gits fasch i jedem Bastellade.

Ig ha geschter am Abe agfange...ha gläser ir Ikea gfunde..schöni Wygläser und mitem Ritze machtse das ganz speziell..dr Ufwand isch gross...ha ca. 20 a eim Glas...nume ritze..., nä no putze und säckli mite Mandle mache und dratue git öpe pro Glas 45min...Aber ig maches mega gärn. Ha no es bizeli Zyt..mir hürate ou im Ouguscht, bis denn gits sicher no mänge rägnerische Nami.... Viel Spass bim bastle...

14.02.08 08:46
bettina 

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Hallo muuus

Ich han au scho umegstudiert ob ich so gläser söll ritze ... die idee find ich fantastisch ...
e kollegin hät aber gseit dass es sehr schwer isch dass die guet usgsehnd ... mär rutschi schiinbar immer wieder ab bim ritze?! isch dir das au scho passiert? mit was füreme instrument ritzisch denn du ? elektro kristallschliifer (dä isch do guet will er sich selber dreie duet), oder miteme spezielle ritzstift wo mer dhand no meh muen bewege? meinsch chöntisch du mir schüscht mal es foti schicke vomene glas (e nöchi ufnahm) dass ich scho mal gseh wies chunt?
isch ja au blöd wenn ich extra e schliifi muen chaufe und denn merke dass es nöd guet chunt

danke für dini mithilf

grüässli

14.02.08 08:46
bettina 

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Hallo muuus

Ich han au scho umegstudiert ob ich so gläser söll ritze ... die idee find ich fantastisch ...
e kollegin hät aber gseit dass es sehr schwer isch dass die guet usgsehnd ... mär rutschi schiinbar immer wieder ab bim ritze?! isch dir das au scho passiert? mit was füreme instrument ritzisch denn du ? elektro kristallschliifer (dä isch do guet will er sich selber dreie duet), oder miteme spezielle ritzstift wo mer dhand no meh muen bewege? meinsch chöntisch du mir schüscht mal es foti schicke vomene glas (e nöchi ufnahm) dass ich scho mal gseh wies chunt?
isch ja au blöd wenn ich extra e schliifi muen chaufe und denn merke dass es nöd guet chunt

danke für dini mithilf

grüässli

15.02.08 07:46
muuus 

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Hoi Bettina, also das mitem Gläserritze isch gar nid so schwär wies tönt... Es brucht halt scho viel Zyt und Geduld, aber für isch das nid wyters schlimm, isch ja für Hochzyt und de machtme no viel...:-) Also ig bi grad vorgeschter es nöis Grät ga choufe... Es Graviergrät GG 12, heisst Gravier-Set mit Netzgerät vor Marke Proxxon, ha CHF 69.00 zahlt und es het no es probierglas, vorlage und Ersatzstifte dinne. Finde das lohnt sich so öpis choufe. Mit däm isches eifach. ha mir am PC vorlage gmacht, nä tueni denä eifach nachefahre und nä usbessere säuber..so nach Gfühl.. Jedes Glas wird so ganz eiget und gseht super us. Es muess ja nid über Perfekt si, mi darf ja gseh das nid eifach isch kouft worde, sondern äbe säubergmacht... Wasi toll finde, syt denn ig das Grät ha, isch sogar mi Schatz hin und wäg und är hiuft mir jetzt flissig ou Gläser ritze..mega härzig. Vorallem, dass Grät chasch nä ono bruche... Mi Schatz wird ime Monet (we aues guet geit) Götti und als Gschänk, macht är ä "schoppeguter" us Glas mit Name und Geburtsdatum dinne sälber.. Findi super und wird ou nid gad vo allne Gschänkt.. Foto hani leider no keis, aber Probiers doch eifach mau us, und wet mau chli üebig hesch geits mega eifach...

04.06.08 11:18
Inessa

nicht registriert

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Sammelt schöne glatte Steine, schreibt in Schönschrift den Namen des Gastes drauf

04.06.08 11:28
snoopy 

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Wir hatten Herzspiegeli gekauft und die Namen darauf geschrieben. Einfach sieht aber super aus. Dass ganze hatten wir auf Formfilz geklebt und die Essstäbchen dazugelegt. (Wir waren Chindesisch Essen)
Hat einfach aber echt toll ausgesehen. Ist auch Kostengünstig...

04.06.08 12:06
Inessa

nicht registriert

Re: Ausgefallene Idee für Tischkärtli oder doch das ganz normale

Achja, PS. wir haben unser Tischkärtklein im Gastgeschenk (Gravur) integriert - eine seite unsere namen und datum, andere seite name des gastes

 1 2
Gastgschänkli   Tisch-Chärtli   Tischkärtklein   normale   Tischkärtli   Weihnachtsgeschenke   Bastellädeli   Kostengünstig   Ersatzstifte   durchsichtigä   berücksichtigen   Schwimmcherzä   Tischkärtchen   Gastgeschenk   Gastgschänkt   umegstudiert   Ausgefallene   tischdeko-online   kristallschliifer   fantastisch