| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband
 1
30.12.12 20:07
baerenfamily 
Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

hallo alle zusammen...

Wir heiraten auf dem Schloss Böttstein ... juheeee....

nun sind wir auf der Suche nach einer Band welche uns musiklaisch durch den Abend führt...

Ich suche etwas im Stylte einer einer Partyband...

da wir zivil schon vor 1 Jahr geheiratet haben wollen wir an dem Abend feiern und tanzen...

also am besten wären Covers zw 80- ern und jetzt..

ca 3-4 Mann Band welche während den Mahlzeiten etwas unplugged spielt, dann am späteren abend das volle set mit tanzbarem groove, so a la pop funk disco...0 und 2500.- liegen...

Preislich soll es max 2500.- sein

hat uns da jemand einen guten Tip ... vielen Dank euch allen..

baerenfamily

Zuletzt bearbeitet am 30.12.12 20:08

31.12.12 00:36
elea 

Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

kann dir zwar keine band empfehlen aber versuchs doch mal mit www.plan-dein-fest.ch so haben wir unsere musiker gefunden. du gibst deine wünsche ein (stil, budget etc.) und die musiker können sich bei interesse bei dir melden. versuchs doch mal! habe so schon nach wenigen stunden die ersten mails erhalten!

02.07.13 17:21
Milia83 
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

Hallo zäme mir sueched auno en band. plan dein fest hani scho probiert und au agebot becho. nur ich hät lieber wenn mer öbber villicht öbber empfähle chönt woner auscho live ghört hed und würklich guet isch. tipps?
euses budget isch bi ca. 1'500.00

03.07.13 08:37
valey 

Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

hallo Milia83

aso pianobeat hani a de hz mäss gseh und ghört tönet würkli guet
hend alli musikrichtige

und Los Ramos findi au suuppeer.. send eher so Latin mässig

pris müestisch mal afroge...:D

03.07.13 15:19
memphiswalker 
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

Hallo Milia83 und willkomme im Forum!
mir hend dBand Tindia Hail (chasch google) gha. Sind au mänschlich super gsi und vom pris her sehr fair. Zudem au bereit no lieblingslieder izstudiere wennmers gnueg früeh agid.

03.07.13 23:22
sinna 
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

hmm ich glaub ihr unterschätzed do buget ..


mir hend dj afroge gmacht ab 1400 fr..

und e band für 1500? das isch bi eus en wichtige punkt wommer gern id täsche griffe hend.. bin da johr amene hochzit gsi und daä dj hett leido absolut keis gfühl ka das so kei stimmig ufcho isch..

bi dä musiker üssi offerte sind gsi vo 2100 ei person -5500 fr bi 3 bandma. ( vo 20.00-0.30)

evtl mol studente froge ? a dä uni ?

04.07.13 16:43
morelia 

Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

@sinna:
auso mir zahlä fürä dj (vo ca. 19.00 bis 03.00) 500.- und äs ässä (80.-/mir hei buffet)
nur mau so aus priisvrglich...

04.07.13 17:01
Chriesi 
Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

Morelia, wer isch eue DJ? Isch ja unschlagbar de Priis. Und d Usrüstig nimmt er selber mit?

04.07.13 17:21
FringillaVigo 

Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

Böh, die da hie Klick chasch emu schins für 1500.- bueche. Ig kenne se jetzt zwar nid, aber e Kollegin het se scho mau ghört und emu nüt schlächts zsäge gwüsst. D Frog isch eifach, ob euches Budget vo 1500.- inklusive Ässe und Trinke fürd Band isch. Wil wenn das oh vo däm Gäld sett zahlt si, blibt de gli nume no e 1000er fürd Gage übrig (oder im Fall vo Strawberry jam no öpe 700.-, wil die si z9te höch) und das isch de scho eher wenig, emu für Musiker, wos nid nur us Hobby mache, sondern oh möchte Gäld verdiene drbi. Günschtig wäg chunsch sicher mit Hobby-musiker, wos nid zum Gäld verdiene mache, oder wed Kollege hesch, wo ire Band si, bechunsch vilich e Frünschaftspris, oder wenn se nid dr ganz Obe buechsch sondern zB für 60 Minute reini Spielzit oder so.

Vo wäge DJ, 500.- isch natürlich e Wahnsinnspris, aber das isch jo äue eher d Usnahm, oder? Süsch hani drum öpis ganz falsch gmacht

Zuletzt bearbeitet am 04.07.13 17:24

04.07.13 17:29
morelia 

Re: Band gesucht für Hochzeitsfest (Kein Alleinunterhalter) Partyband

bi üs isch d dj alag und usrüschtig vorhandä. mir hei 200.- ermässigung wägä vit.b. aber 700.- isch ja o nid so viu. wener d usrüschtig säuber muess mitnäh zaut mä gloubes 800.-. ober no wägpouschalä wot weisi nid, da är us dr glichä stadt isch wo ds fescht isch. (thun)

wär dr namä wot, söu sech per pn mäudä. wot ja da schliesslech ke wärbig machä.

 1
Partyband   Wahnsinnspris   usrüschtig   priisvrglich   unschlagbar   Alleinunterhalter   plan-dein-fest   gesucht   wägpouschalä   schliesslech   lieblingslieder   Frünschaftspris   musiklaisch   bearbeitet   Hobby-musiker   unterschätzed   ermässigung   musikrichtige   baerenfamily   Hochzeitsfest