| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Band / Musik / Unterhaltung am Abend
 1
04.05.10 16:25
Saffira 
Band / Musik / Unterhaltung am Abend

Hallo zämä

mir sind immer na rächt unschlüssig was mir am abig sölled für ä "unterhaltig" organisiere

mir hetäd sehr gärn ä gueti band wo "handgmachti" musik macht so wiä mir das bis ez aber gse hend isch das scho zieeemlich tür ;-) also wenn öpert vo euch ä zahlbari gueti band kennt oder susch e gueti unterhaltigs idee het bin für jedi idee dankbar :-)

was händ ihr so planed?

04.05.10 16:31
Carmile 

Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

hey saffira

wieviel wärsch bereit zum usgeh für die band wo nöd so tüür sött si? mer möchtet kei band will die üs zlut isch währet em esse und nur für zwüschet de gäng mol 1-2 lieder und noch em torte aschnide zum tanze wär üs e band ztür, lohnt sich nöd.und mi persönlich nervts total wenn dmusik bim esse zlut isch.

alternativ gits alleiunterhalter, pianiste oder djs.

lg carmile


05.05.10 07:19
Saffira 
Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

Hey Carmile

Da hesch natürlich rächt isch mega müesam wenn d musik z lut isch wäred em ässä :-) so wiä ich das bis ez uf verschidene homepages vo bands gseh han büted di meiste au jazz für de Hintergrun wärend em ässä a das wär dän für mich na ganz e gueti lösig....... jo as wänns ä gueti band gäbt für öpä 2500.- wär das suuuuuuuuper ! Han es paar Offerte becho wo irgendiwä um di 3500 bis 4000 gsie sind........
für was hend ihr euch entschide?

05.05.10 09:00
Gloeggli 
Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

Lueg mol onder www.normannboettcher.de. Mer hend ehn buechet, choschtet vom 19.00 - 03.00 1700.-- . Spelt live, werd während em Ässe dezenti Hintergrundmusik spele.
Es hend ehn soscht au paar vo dem Forum buechet.
Min Brüeder het ehn scho mol amene Hochzyt spele ghört, esch genial gsie.

Dänke grad wenn mer e Live-Musig het chan mer met ehne s Thema Luutstärchi jo bespräche. Ond wenns denn emmer no zluut esch chan mers jo emmer no liesliger stelle. Das send jo Profis.

Grüessli Glöggli

...eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

06.05.10 07:56
Saffira 
Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

Hey Gloeggli

Merci viel mal für de tipp mus den di heim gad mal uf dem sini homepage go luege / lose. Das dönt würklich naeme super angebot :-) !!!!

06.05.10 08:57
Hase1981 

Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

Hallo Saffira

Wir haben den Norman auch gebucht. Netter Kontakt! Eine Kollegin bzw. ihre Eltern haben ihn schon an einem Geburtstagsfest gehört und es war scheinbar der Hammer!

Griässli

06.06.10 20:22
Jsnoa 

Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

WoW der Norman hat ja ne krass gute Stimme! Habe jedoch gesehen dass er aus DE kommt! Kommt der ebenfalls in jede Region der Schweiz? Weil wir feiern in der Nähe von Bern und ein Musiker wie ihn wäre natürlich der HAMMER!!!

06.06.10 22:12
Carmile 

Re: Band / Musik / Unterhaltung am Abend

hey saffira

jetzt chani sgheimnis lüfte:-) nei, mer hend eifach recht lang hin und her überleit. us versch. gründ hend mer üs im endeffekt für lastrequest.net us england entschide. zwo musiker, en pianist wo au singt und en gitarrist wo ebefalls chan singe. sie tönet super, sind genau üse gschmack und bringet es elton john rel. original getreu hi. will mer circle of life und can you feel the love tonight unbedingt ide trauuig hend welle, isch üs das wichtig gsi, dass es guet hibringet.

jetzt hoffi nur no dass im juli weder streiket no däschewulke wieder es problem wird.

grüesslis


 1
Luutstärchi   däschewulke   suuuuuuuuper   alleiunterhalter   Hintergrundmusik   normannboettcher   handgmachti   unterhaltigs   alternativ   lastrequest   Geburtstagsfest   Unterhaltung   Hintergrun   unterhaltig   natürlich   entschide   Live-Musig   verschidene   organisiere   unschlüssig