| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
bin genervt!¨¨
 1 2
20.08.09 04:11
tonie 
Re: bin genervt!¨¨

Am beste gisch dire Mama e ufgab, wo sie chan erfülle. Dänn isch sie total mit dem beschäftiget und hät gar kei ziit meh, zum dich stresse. das funktioniert amigs rächt guet.
Und viellicht bisch de doch no froh, wänn d Mama ir nächi häsch, falls mal was schief louft. Mini Mama, weiss amigs für alls es trickli.

25.08.09 09:39
speedy 

Re: bin genervt!¨¨

Hey Muggi
Het sich d Situation chli beruhigt? Ich glaub, es goht würklich allne Brüt genau glich. Eifach immer dra dänke, dass sis eigentlich jo lieb meined, die Müetere und Schwiegermüetere.

25.08.09 10:01
Muggi 

Re: bin genervt!¨¨

Hoi speedy
Danke de nochfrog! Jo het sich alles beruhigt,händ en Strit ka und sit dem isch alles tip top jetzt freut sie sich mega het au ihri nervosität zuegeh und sit dem freu i mi au wieder meh

liebs grüessli

25.08.09 10:07
speedy 

Re: bin genervt!¨¨

Schön, gsehsch, schlussändlich wird alles immer wieder guet. Bi uns hets au en Strit brucht, respektive ich bi denn eifach mol amene Familiefescht in Träne usbroche und ha gfunde ich mag jetz denn nüm, ich säg dä ganzi Seich wieder ab! Sit denn getraut sich niemer me, irgendwo irgendwie drizrede.

25.08.09 10:21
Nadine123 

Re: bin genervt!¨¨

Vergiss aber nöd... Irgendwenn sind mir denn au Müetere... Nur wenn mir denn a dä Rheie sind...

25.08.09 10:29
speedy 

Re: bin genervt!¨¨

Jo klar, das stimmt, und mir wärded unseri arme Töchtere / Schwiegertöchtere genau so in Wahnsinn triebe. Isch halt eifach die Natur der Dinge. Mis Mami het scho immer gschwore, dass sies mol anders macht als ihri Mueter....

25.08.09 10:51
Nadine123 

Re: bin genervt!¨¨

Jo so isch da... Gwüssi Sache nervid eim so sehr, dass mes denn got sei dank bi dä eigne Kind nöd eso macht. Aber dini Tochter wird sich a öppis anderem a dir wieder nerve. Tja, so isch sLebe...

 1 2
Informationskontrolle   beschäftiget   Schwiegertöchtere   znötigschtä   Vorstellige   Tätschmeisteri   weg-komplimentieren   Diskussione   Zuekünftige   Familiefescht   verhürotet   Chleidergschicht   beigebracht   zwischendurch   nervosität   genervt   respektive   schlussändlich   Schwiegermüetere   funktioniert