Blumen für die Trauzeugin |
|
1 2
|
19.02.08 20:23
beansli
|
Blumen für die Trauzeugin
Hallo zäme
ich bin no ned lang da im Forum, aber es plaget mich en Frag. Wie handhabet ihr das mit de Blueme für d'Trauzügin? Organisiered ihr die oder chunnt en Trauzügin kei Blueme über?
Danke vill male für en chline Antwort.
Juppiiieee ich hürate am 23.05.08!
|
|
|
|
20.02.08 08:35
bettina
|
Re: Blumen für die Trauzeugin
Hallo beansli
also ich han mir das eso überleit ... am standesamtliche gits für trauzügin kei blueme ... am kirchliche wird ich mit ihre en struss für üs ussueche ... mine natürlich chli grösse und chli uffelliger und für sie en ähnliche chli zrugghaltendere struss... (wenn mite wissi rösli sötti ha denn für si lachsigi zum biespiel)
hoffe han dir chli chöne helfe?
grüässli bettina
Hochzeit am 20. Juni 09
|
|
|
|
20.02.08 10:28
beansli
|
Also für mich wirds sicher en Brutstruus geh, da mir "nur" uf em Standesamt hüratet! Aber öb ich für d'Trauzügin en Struss söll organisiere bin ich mir ned schlüssig. Ich dänke wohl eher ned, da sie ja d'Händ sött frei ha....
|
|
|
20.02.08 15:07
Maranicht registriert
|
Also be mim zivile hani sooo viel Bluemestrüss gschänkt becho, do hani fasch z wenig Trauzüge gha zum se verteile
Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~
|
|
|
20.02.08 15:15
Lina
|
also bim Zivile hed mini Trauzügin kei Struss gha nur ich aber bim kirchliche werdid mir beid eine ha. Ich find das no schön au für uf d Fotene.
|
|
|
|
20.02.08 15:36
beansli
|
Hey trulla, denn lohsch du 3 Strüss mache? Wirft mer eigentlich de Struss au, wemmer numme vor em Zivilstandsamt hüratet? Hey und was isch, wenn praktisch all "Wiiiiblis" scho verhüratet sind? Wirft mer de denne glich?
|
|
|
|
|
|
1 2
|