Blumen für die Trauzeugin |
|
1 2
|
20.02.08 17:37
beansli
|
Re: Blumen für die Trauzeugin
Also rüere macht sicher Spass.... aber ich weiss jetzt glich no ned! Min Brutstruus wird vermuetlich kei Rose drinne ha....
Ja das glaub ich Dir jovia .... da wär ich au bizzli nervös! Ich bin scho bizzli nervös und muen no 3 Monet, 2 Tag und 20 Stunde warte..... bis d'Trauig isch....
|
|
|
|
|
|
20.02.08 18:50
beansli
|
Also wenn ich das rächt mitbecho han, denn wär de geeigneti Ziipunkt zum de Brutstrus rüere nach de Chile (vorusgsetzt du hüratisch au i de chile)!
|
|
|
20.02.08 21:07
muuus
|
uh jah Blueme,...hm das isch so es Thema also am Ziviler de wärde Froue vo üsne Trouzügepäärli sicher keini Blueme ha, ig wirde öpis chlis ha, mit wisse rose... und zum Chirliche, de weiss ig no nid wies dir Froue gärn hei.... bi mir isch ou sicher dasi 2 Strüss ha, ou eine zum tröckne und eine zum wärfe... Mi Struss wird mit rote Rose si und grüenzüg drumum und uf de Rose je ä chlini Perle... Ig dänke das Trouzügine öpis chlis wärde ha passend de zu ihrne Kleider..die beide wüsse aber no nid wasi wei alege.
|
|
|
21.02.08 09:56
Maranicht registriert
|
Aso eg würd au säge, dass me de Bruutstruss nach der trauuig duet wärfe
Wie machet der denn das mitem 2te Struss, wägem tröchne meini. Muess me do öppis bsundrigs beachte? Ha nämli letscht Johr probleauf gha mit em Struss vom zivile und isch nid würkli guet usecho
Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~
|
|
|
|
1 2
|