| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Blumen für die Trauzeugin
 1 2
20.02.08 17:37
beansli 

Re: Blumen für die Trauzeugin

Also rüere macht sicher Spass.... aber ich weiss jetzt glich no ned! Min Brutstruus wird vermuetlich kei Rose drinne ha....

Ja das glaub ich Dir jovia .... da wär ich au bizzli nervös! Ich bin scho bizzli nervös und muen no 3 Monet, 2 Tag und 20 Stunde warte..... bis d'Trauig isch....

20.02.08 18:00
madmadi 

Re: Blumen für die Trauzeugin

Wenn natürli verhüroteti Fraue hesch, wo de Struss sölle uffange, denn müesstisch eifach en andere Sinn sueche, als dass diejenigi als nöchschts tuet hürote... z.B. dass die, wo de Struss fangt, bsonders viel Glück wird ha oder so...


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

20.02.08 18:20
nordliecht 
Re: Blumen für die Trauzeugin

apropos bruitstruis riärä. wenn isch eigentlich de ziitpunkt derfir? nach de chilä, vor em ässä, nach em ässä? kei ahnig. wer chan wiiterhälfä?


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

20.02.08 18:50
beansli 

Re: Blumen für die Trauzeugin

Also wenn ich das rächt mitbecho han, denn wär de geeigneti Ziipunkt zum de Brutstrus rüere nach de Chile (vorusgsetzt du hüratisch au i de chile)!

20.02.08 21:07
muuus 

Re: Blumen für die Trauzeugin

uh jah Blueme,...hm das isch so es Thema
also am Ziviler de wärde Froue vo üsne Trouzügepäärli sicher keini Blueme ha, ig wirde öpis chlis ha, mit wisse rose...
und zum Chirliche, de weiss ig no nid wies dir Froue gärn hei.... bi mir isch ou sicher dasi 2 Strüss ha, ou eine zum tröckne und eine zum wärfe... Mi Struss wird mit rote Rose si und grüenzüg drumum und uf de Rose je ä chlini Perle... Ig dänke das Trouzügine öpis chlis wärde ha passend de zu ihrne Kleider..die beide wüsse aber no nid wasi wei alege.

21.02.08 09:56
Mara

nicht registriert

Re: Blumen für die Trauzeugin

Aso eg würd au säge, dass me de Bruutstruss nach der trauuig duet wärfe

Wie machet der denn das mitem 2te Struss, wägem tröchne meini. Muess me do öppis bsundrigs beachte? Ha nämli letscht Johr probleauf gha mit em Struss vom zivile und isch nid würkli guet usecho


Tamara & Simeon ~01.06.07~09.08.08~

 1 2
Trouzügepäärli   standesamtliche   verhüroteti   zrugghaltendere   Zivilstandsamt   Trauzügin   Trauzeugin   vermuetlich   vorusgsetzt   bruutstruss   organisiere   trauzügin-struss   Bluemestrüss   wiiterhälfä   Standesamt   bruitstruis   wurfstruss   Schminkutensilie   kirchliche   Organisiered