| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bridal Shower
 1
20.12.12 16:13
valey 

Bridal Shower

Hallo mädels..

wie ehr velecht wüssed isches in Amerika üblich zuesätzlich zum Polterobe en "Bridal Shower" zmache, wo me chli med fründinne cha zeme si, bi de Brut deheime, geht schöni feini Sache zum esse und so..

ich has mal im TV gseh und ha denkt wär no was schöns da ich am polterobe nur wenig lüt debi ha
wär schön au mit paar arbetskolleginne od so no chli chönne fiire..

Macht öpper vo eu au so was?

Meined ehr wär das no en gueti Idee? Oder isches blöd wenn me eh ja en Polterobe hed?

Isch das öppis wo me au kurz vorher macht? Oder chamer das eig. kurz nachdem me d Iladige verschickt hed?

Was macht me am beschte bi so was? Speli? Film luege?

Freumi uf euchi Feedbacks :)

Datei-Anhänge
6.jpg 6.jpg (31x)

Mime-Type: image/pjpeg, 56 kB

8.jpg 8.jpg (21x)

Mime-Type: image/pjpeg, 70 kB

66.jpg 66.jpg (17x)

Mime-Type: image/pjpeg, 153 kB

666.jpg 666.jpg (17x)

Mime-Type: image/pjpeg, 44 kB

fotolia_bridal-shower.jpg fotolia_bridal-shower.jpg (20x)

Mime-Type: image/pjpeg, 142 kB

20.12.12 16:57
FringillaVigo 

Re: Bridal Shower

Ganz ehrlich, ich finds zu viel, wenn man auch noch poltert. Finds irgendwie komisch im kleinen Rahmen den Polterabend zu haben und dann für alle, die nicht dabei waren noch mal was zu machen. Was ich mir vorstellen könnte, wär eine Kombination von beidem. Also am Nachmittag zu Hause, gemütlich, leckere Snacks und pipapo und dann am abend auswärts poltern. Aber dann würd ich trotzdem für beide Teile die gleichen Leute einladen.

21.12.12 07:25
elea 

Re: Bridal Shower

jo i denke ide schwiz kennt me das halt ned eso, ond i denke di meischte wörde sech de froge was jez de ondersched zomne polterabe esch. i wörd eis vo beidne mache oder so wid FringillaVigo seit e kombination! am nomitag chli feins züg esse, speli mache, gschänkli uspacke ond de em chline chreis zobe no go poltere! fendes de au fasch echli vell zom organisiere no nebe de hochzit.. hesch jo scho s zivile ond s grosse Fest und denn nomol es Fest.. us dem grond wördis, wie gseit ebe entweder metem polterobe zeme legge oder denn ned allzu nöch bide hochzit...
ond ebe so winis kenne, hocke denn d fraue eifach zeme ond de gehts cupcakes ond champagner und de maches chli so speli ond ebe d brut bechont de no gschänkli ( ebe d `shower` halt)

 1
vorstellen   Kombination   hochzit   zuesätzlich   champagner   gleichen   polterabe   gschänkli   Polterobe   Feedbacks   irgendwie   Nachmittag   verschickt   fründinne   gemütlich   arbetskolleginne   ondersched   Polterabend   FringillaVigo   organisiere