| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Candy Buffet / Bar
 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 24
16.01.13 16:03
Manokasa 

Re: Candy Buffet / Bar

Ja ich finds au uh süess! :D gäl, gseht wahrschindli besser us so a jedem Platz

16.01.13 16:16
Nemo 

Re: Candy Buffet / Bar

hey sooo coool!!!
ich han aus so guetzli in puzzleteilform woni denn jedem an platz legge. sie werded wiess glasiert und denn mit rot wird de name druf gschirebe. mir brucheds grad als platzchärtli.

16.01.13 21:06
LucyLu 
Re: Candy Buffet / Bar

valey:
wooow gseht echt schön us

hender selber bastlet??
ich be voll ned eso es basteltalent...

weiss gar ned wieni die sell mache...

ich ha die bi etsy gseh zum bstelle für 1 dollar pro stuck
aber denn no s porto
würds spare würdis selber mache

Ja isch selber gmacht, isch imfall gar nöd schwierig. Text usdruckt und uf's Chartli klebt, schön zueschniede, däzwüschet es Band und Zämechlebe....

17.01.13 13:07
valey 

Re: Candy Buffet / Bar

Heyy Lucyy
hender denn de hindergrund vo de chäärtli med em grüene muster vom google? :) wett au mal probiere die gläser selber aschribe :) weis ned woni chönt en schöne hindergrund finde hehe

18.01.13 15:54
Manokasa 

Re: Candy Buffet / Bar

Isch den bi eu s Candy Buffet eifach nebetbii oder au s Gastgschenk (so zum Mitneh) Oder hender es extra Gastgschenk?

19.01.13 08:07
LucyLu 
Re: Candy Buffet / Bar

valey:
Heyy Lucyy
hender denn de hindergrund vo de chäärtli med em grüene muster vom google? :) wett au mal probiere die gläser selber aschribe :) weis ned woni chönt en schöne hindergrund finde hehe
Nei, de Hindergrund isch ja s'gliche wie bi de Ihladige, isch eifach en Reste (also gmusterets Papier).


Manokasa:
Isch den bi eu s Candy Buffet eifach nebetbii oder au s Gastgschenk (so zum Mitneh) Oder hender es extra Gastgschenk?

Also mir händ na es Gastgschenk, s'Candy Buffet isch na nebet bi zum nasche aber au zum mitnäh (ha so Säckli zum befülle).

22.01.13 13:00
valey 

Re: Candy Buffet / Bar

Girls

wie tüender eig. de Tisch vo euem Candy Buffet gstalte? tüender au no vel Deko here? Blueme? Schilder?

i ha so was welle mache i dere art
http://pinterest.com/pin/17873729741373558/

und ha no es schild mit "Candy Bar - Love is so sweet"

29.01.13 20:28
malinchen 

Re: Candy Buffet / Bar

Hey zämä!

Mir wärdä gaaaaaanz sicher o e candybar ha! Finges ä mega cooli idee... I stellä mir dr Tisch ou mit viel Deko vor. Mir hei zwar no nid würklech ä Plan wie das die wird usgseh, aber i stellä mir so verschiedeni Schala, Bonobnnieres und Etagere us Glas vor, unge dürä äs Banner mit "Love is sweet" und drzue Bluemeschmuck und es paar Lämpli dases schön belüchtet isch... =)

30.01.13 06:19
Manokasa 

Re: Candy Buffet / Bar

Vale
Gseht super us! Richtig edel! Ich wots es eso http://www.google.ch/search?q=candy+buff...amp;bih=356#i=6

09.07.13 09:44
LucyLu 
Re: Candy Buffet / Bar

So liebi Brütlis

Ha denkt ich tue da mal na mini Erfahrige mitem Candy Buffet mit oi Teile.

Ich het also nie denkt dass das soooo guet ahchunnt, wie chlini Chind sind d'Lüt amigs wieder a dem Buffet gstande und händ Sache us de Gläser usegno. Obwohl ich "nur" 5 verschiedeni Sache kah han, häts vorig glanget (ha also wieder chöne mit Hei näh). Mir händ folgendes gno für insgesamt 48 Erwachsnigi Lüt:

- Haribo Frösche Dose à 1.5kg
- Haribo Goldbären Apfel à 1kg
- Habribo Pasta Basta Apfel Sour Dose à 1.5kg
- Haribo Saure Apfelringe Dose à 1.5kg
- Jelly Belly Margarita à 600g

Aber ich würs immer wieder mache!!! Ich lieb Süesses!

Bstellt hanis bi: www.worldofsweets.de

 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 24
Erfahrungsberichte   vielleicht   Oktober   Candybuffet   wirklich   WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW   Schaum-Marshmallows   gemacht   Forever   gekauft   Süessigkeite-Buffet   PrinzessinN   einfach   candy-buffet-gallery   Chinesetakeoutboxen   suessigkeiten-shop-ch   eigentlich   bearbeitet   Süssigkeiten   Tomorrow