| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Candy Buffet / Bar
 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24
07.10.13 18:18
morelia 

Re: Candy Buffet / Bar

o mir machä ä candybar. i dä farbä lila/wiis.
mir hei üs überleit:

-wiisi maltesers
-marshmallows
-wiisi und lila hochzitsmandlä
-lila jelly beans
-lila gummitierli
-lila/wiisi zuckerstangä
-lila lakrize dragées

heit ier no ideenä?
wi viu söti öbä ha? mir hei 90 gescht, 8 drvo si chind.

12.10.13 13:02
Nemo 

Re: Candy Buffet / Bar

also mir häng 9 gläser gha und i jedem glas sind 1- 1,2 kg schläckzüg gsie. je nachdem wie gross packige gsie sind womer kauft händ. und im zänte glas hämmer 4kg hochziitsmandle us italie gha, zwei kg wiess und zwei kg roti mandle.
das ganze hät glanged für 64 schläckmüler. es isch alles weg gsie am schluss. mir händ no en astandsreste vo öpä 10 raffaelo gha und vielicht zwei händ voll anderne schläcksache.... aso praktisch nüt



s'bild zeigd leider nöd alles, isch bitz zgross für da im forum..

Zuletzt bearbeitet am 12.10.13 13:05

Datei-Anhänge
940.jpg 940.jpg (18x)

Mime-Type: image/jpeg, 225 kB

12.10.13 13:32
kleinefeder 

Re: Candy Buffet / Bar

Nemo: mer mues nume drufklicke, denn gseht mer s ganze Bildli...
Hesch glaub i dim Thread scho mol gseit gha... Muesch aber kei Angscht ha, mer cha s ganze Bild i siner Pracht beschtune...

14.10.13 20:59
Pricana 

Re: Candy Buffet / Bar

wow nemo dini candy bar isch de hammer :)!!

@Morelia: Ich han gester im neue "mein Brautkleid" Heftli en Link gseh womer M&M's chan selber gstalte, mit de Farbe wähle und entweder Text, Foti oder Motiv drufe, findi mega :)! (WWW). mymms.de

15.10.13 17:58
Nemo 

Re: Candy Buffet / Bar

@pricana: mercie viel mal!
mir händ die m&m's au gah, aber mir händ sie mit de save the date charte verschickt. de einte isch euses hochziitsdatum gstande und ufem andere eusi näme. isch meeeeeeeeega guet acho, will mers ide schwiiz noni so kennt.
chasch sie übringens au nur nach DE bstelle, id Schwiiz werdeds nöd gliefered...

15.10.13 21:53
Pricana 

Re: Candy Buffet / Bar

@Nemo
ah würklich? So kuul :)! Hettmer s Datum und d Näme guet gseh gha und het demfall alles klapped mit de Abwicklig?

21.10.13 08:54
morelia 

Re: Candy Buffet / Bar

ja di m&m's gfauenis o mega. wemr aber sones glas wei fülle, wirds sehhhhhr tüür...

21.10.13 09:10
sonne13 

Re: Candy Buffet / Bar

mir hend au m&ms gha, de ufdruck isch super!!! es isch sehr schnell gange alles, wirklich super! s einzig negaitve isch halt, dass sie ned id schwiiz liefered (und dass sie tüür sind ). aber mi gg hed die unbedingt welle, und eusi gäscht sind begeischteret gsii!!!

22.10.13 17:42
daenu16 

Re: Candy Buffet / Bar

lueged mal das a, ganz aktuell:
uf Stylehäppchen.ch de Blog über Candybuffets vo hüt 22.10.13

Findi MEGA toll

Zuletzt bearbeitet am 22.10.13 17:45

22.10.13 21:46
morelia 

Re: Candy Buffet / Bar

hani o gad agluegt. het super fotis drbi. gseht hammer us.

 1 .. 11 .. 20 21 22 23 24
PrinzessinN   Candybuffet   candy-buffet-gallery   einfach   Schaum-Marshmallows   Erfahrungsberichte   eigentlich   Chinesetakeoutboxen   Tomorrow   bearbeitet   Süssigkeiten   gemacht   wirklich   Süessigkeite-Buffet   gekauft   Oktober   WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW   suessigkeiten-shop-ch   vielleicht   Forever