| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...
 1 2
02.09.10 11:09
cosmologia 

Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...

Hallo Sandra

Jupp, wir hatten den Londagbus gemietet und würden es wieder machen. Diese Erfahrung war einfach genial! Siehe: http://www.heiraten.ch/forum/thread.php?...9&page=2#10 für Bilder. Wir hatten sogar eine ganze Stunde Fahrt zwischen den Locations. Ich denke, es war eine gute Erholung für die Gäste Trotz der Hitze

Wir haben uns für eine Pianistin entschieden und das war auch eine gute Idee. Gesang wollten wir nicht und ein Streicher-trio war uns etwas zu teuer. Falls du einen Namen brauchst, kannst dich ja melden.

Musik am Abend: wir hatten auch Platzprobleme und haben uns für einen DJ entschieden. Er hat die ganze Anlage mitgenommen und wir mussten das nicht auch noch organisieren. Wir hatten ihm aber eine CD gemacht mit den Liedern für den Hochzeitstanz, Schneiden der Torte und Betreten des Saals zum ersten Mal. Hat super geklappt und er war nicht soooo teuer

Wir sind erst nach 19Uhr an der Abendlocation angekommen. Kommt auch daher, dass wir die Trauung erst um 15Uhr ansetzen konnten. Den Gästen wirds aber egal sein, wann sie essen. Es wird so viel los sein, dass sie auch um eine Pause froh sind vom Trinken und Essen

Viel Erfolg bei den Vorbereitungen! Probier alles ein bisschen ruhiger anzugehen, damit es auch spassig bleibt

Lg, cosmologia


##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

02.09.10 11:49
Piglet 

Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...

Hallo!

Nur kurz meine Gedanken:

Bus oder nicht: Wir hatten keinen Bus, aber die Fahrt war nur ca. 10-15 Min. und die meisten kannten die Location schon. Also kein grosses Verfahrpotential. Da wir in der Location einen kurzen Apero zur Überbrückung gemacht haben, war das mit dem "verzettelt ankommen" auch kein Problem. Sicher auch noch eine Budgetfrage (so ein Car kostet schnell mal einen vierstelligen Betrag).

Musik zur Trauung: Man kann Sänger, Pianisten etc. auch für paar wenige Stücke buchen. Viele machen das auch für die Kirche, fürs Standesamt wäre es dann ähnlich.

Musik am Abend: Wenn ihr keine Tanzmäuse seid, könnt ihr wirklich auch mit dem i-pod vorlieb nehmen. Alternativ einen DJ, der aber meist auch einiges kostet. Vielleicht kennt ihr auch jemanden, der eine gute Anlage hat und Lust hat, ein wenig für die musikalische Untermalung zu sorgen. Wir hatten nur den i-pod, den brauchten wir nur für unseren Hochzeitstanz. Es gab generell nicht ein grosses Bedürfnis zu tanzen bei unseren Gästen (obwohl wir selber sehr gerne tanzen).

Start Essen: Ich persönlich mag es nicht, wenn das Essen erst um 20.00 Uhr beginnt. Es sind ja meist einige Gänge und das ganze zieht sich sehr lange hin. Dann kommt es auch noch drauf an, ob ihr noch eine Apero macht nach der Trauung. So nach vier bis fünf Stunden haben die Gäste sicher Hunger und Durst. Was plant ihr für den Abend? Sind Überraschungen/Spiele/Tanz vorgesehen? Je nachdem würde ich schauen, dass ihr eher um 19.00 mit essen starten könnt, damit genug Zeit für "Aktivitäten" bleibt. Der Abend wird sowieso nur so dahin fliegen!

Zuletzt bearbeitet am 02.09.2010

02.09.10 20:59
Sandra78 

Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...

cosmologia - sooo schöni Föteli!!! Merci!
Jo ich möcht unbedingt de Bus ha ond 'türlich ou dört mitfahre. Das fengi mega stylisch.
Mer si jetzt chli am plane wägem fahre ond wöre gärn no es Mü es grössers Ründeli dräie nach de Trauuig... da mer jo ou gnueg Ziit hend... jetzt froge mer öis ebe ob das de Gäscht chönti zlängwilig wärde?!

Ond wäge de Pianischtin - chan Näme emmer bruche, nor häre demit :)

Das met em Obe beni ächt unsicher... einersiits wär das guet en Poschte wo mer Gäud schpare chönte, anderersiits hani biz Angscht dass es popelig wörkt met Musig ab Läppi?

Piglet, jo ich möcht ou so gäge die 7ni met ässe starte... dänke das seti ou guet länge. Mer wärde sicher mehreri Gäng ha ond velech ou bizi Schpeli, aber ned weiss ned was. Aber ich dänke das chont denn ou biz uf d Kreativität vo öisne Trouzüge a...


___________________________________________
* verliebt - verlobt - verheiratet *

~ Dezember 2003 * 30. Juli 2010 * 30. April 2011 ~

03.09.10 11:21
cosmologia 

Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...

Gell, ich lueg üsi Föteli immer wieder mega gern aa :)
Üsi Gäscht händ sich alli nöd beschwert. Möched das, was ihr möchtet. Sus beziehnd emol no dTrauzüüge und allfälligi Tätschmeister dezue. Üsers Hochziitsteam hät üs immer uf allfälligi Problem ufmerksam gmacht, was üs denn au sehr gholfe hät.
De Londagbus chammer nöd stundewiis miete. Mir händ ihn für de ganz Nomi ka und ich han mich drum loh chauffiere zu de Trauig und denn hät de Bus üs alli zu de Obiglocation brocht. Hät tiptop klapped und sisch mega luschtig xi zum dur dStadt zfahre im wiise Chleid. All händ glached und gwunke, ich hans echt genial gfunde.

Lg

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##

03.09.10 13:53
Eleni07 

Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...

Hoi Sandra

Ich weiss nöd, us wellere Region du bisch, aber äs git ja überall i dä Schwiz schöne Ort zum Besichtige, sägs am See entlang oder suscht äs speziells Ort, viilicht au eis, wo dir und dim Schatz epis bedütet. Da derf es Busfahrt scho chli länger ga, und usserdem werdet sich eui Gäst ja unterhalte, wird sich niemert langwile (und falls doch, chan er ja dänn ebe ussem Fänster luege und d'Ussicht gnüsse).
Wägen Ässe; ich bi vo vo 3Mönet anere Hochzit gsi und sie händ am 4i Standesamtliche ghürate ka und drufabe simmer gaht is Resti gfahre wos dänn Apero ge hät, isch dänn au sResti gsi, wommer Znacht gässe händ. Dä Apero hät öpe so gäg diä halbi 5i/5i agfange ka und s'Ässe dänn am halbi 8i, mir isch es scho fascht z'spat gsi. Villicht au us dem Grund, will mir eus nüme witers bewegt händ (wäg dä Location meini) und sie händ au ä langs Ässe ka, isch glaub en 5gänger gsi ohni grossi Unterhaltig dezwüsche (bin evtl au wills ja nöd so grossi Unterhaltig ka hät, eher müed worde. Isch suscht aber würkli ä wundrschöni Hochzit gsi!).
Falls immerno echli unsicher bisch mit de zit, chasch mal mit dene vo euem Resti rede, wiä lang dass sie rächnet, dass diä einzelne Gäng gönd, will sie händ ja d'Erfahrig. Und falls eui Trauzüge und/oder Tätschmeischter vill plane tüend, dass mit dene nochli abgliche, dass es mit eueum Programm am Abig stimmt. Ahand vo dem merksch dänn scho öpe, um welli zit das es optimal wär zum mit em Ässe azfange.

 1 2
Tätschmeischter   zusammengefunden   Gedankenkarrussell   Hochzeit   Herausforderung   Trauung   Standesamtliche   Hochzeitsbericht   Vorbereitungen   Wiedergabelisten   Verfahrpotential   Abendlocation   normanboettcher   Diverse   verheiratet   Themenübersicht   Alleinunterhalter   Wichtigkeitsskala   unübersichtlich   Durchhaltevermögen