03.09.10 13:53
Eleni07 

|
Re: Diverse Fragen rund um meine Hochzeit...
Hoi Sandra
Ich weiss nöd, us wellere Region du bisch, aber äs git ja überall i dä Schwiz schöne Ort zum Besichtige, sägs am See entlang oder suscht äs speziells Ort, viilicht au eis, wo dir und dim Schatz epis bedütet. Da derf es Busfahrt scho chli länger ga, und usserdem werdet sich eui Gäst ja unterhalte, wird sich niemert langwile (und falls doch, chan er ja dänn ebe ussem Fänster luege und d'Ussicht gnüsse). Wägen Ässe; ich bi vo vo 3Mönet anere Hochzit gsi und sie händ am 4i Standesamtliche ghürate ka und drufabe simmer gaht is Resti gfahre wos dänn Apero ge hät, isch dänn au sResti gsi, wommer Znacht gässe händ. Dä Apero hät öpe so gäg diä halbi 5i/5i agfange ka und s'Ässe dänn am halbi 8i, mir isch es scho fascht z'spat gsi. Villicht au us dem Grund, will mir eus nüme witers bewegt händ (wäg dä Location meini) und sie händ au ä langs Ässe ka, isch glaub en 5gänger gsi ohni grossi Unterhaltig dezwüsche (bin evtl au wills ja nöd so grossi Unterhaltig ka hät, eher müed worde. Isch suscht aber würkli ä wundrschöni Hochzit gsi!). Falls immerno echli unsicher bisch mit de zit, chasch mal mit dene vo euem Resti rede, wiä lang dass sie rächnet, dass diä einzelne Gäng gönd, will sie händ ja d'Erfahrig. Und falls eui Trauzüge und/oder Tätschmeischter vill plane tüend, dass mit dene nochli abgliche, dass es mit eueum Programm am Abig stimmt. Ahand vo dem merksch dänn scho öpe, um welli zit das es optimal wär zum mit em Ässe azfange.
|