| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
DJ
 1
29.07.07 20:47
Engelbengel 

DJ

Hallo Zäme!

Mir wärde chli speziell fiire: Nämlech nach dr chirchliche Trouig ganz "traditionell" mit dr Familie u de ängste Fründe. Nachem Flittere wärde mr no nes Fescht mache, wo aui ganz härzlech iglade si u genau für das sueche mir no öpper wo üs chli würd Musig spiele. Die DJs wo mir bis itz über Agenture hei gluegt si eifach mega tüür...

Weiss öpper vo öich öpper wo das zum ne vernünftige Priis guet chönnt mache? Oder het öpper Erfahrige?

Merci für öier Antworte!
Übrigens, mir si z Bärn daheim u hürate am 15.9.07 us Fescht wär am 13.10.07!

30.07.07 08:29
heidi 

Re: DJ

Gang mau uf www.villaburggarten.ch. die hei ou e musigagentur. ha ke ahnig vo de Prieese, muesch mau froge.

wir heiraten am 9. und 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm

30.07.07 10:25
Augustler 
Re: DJ

Sali du

Probiers mol met www.djsommer.ch, de esch ächt guet ond hed wörkli för alli Gescht emmer öppsi parat.

Grüessli

30.07.07 10:26
Augustler 
Re: DJ

Nomol, de Link god ned:

www.djsommer.ch

30.07.07 15:48
kirsche 

Re: DJ

@ engelbengel

find ich ne tolle idee wie ihr eure hochzeit vorhabt.
kennen nen tollen dj der bei uns in der berna bar arbeitet, der legt auch privat auf zu ganz vernünftigen preisen, kann dir nicht genau sagen wieviel kommt hw auf die umstände an wie lang usw aber er is glaub so um die 500sfr wenn du willst schick ich dir per mail seine nummer dann kannst du ihn ja selber fragen....

lg kirsche
www.martinundsabine.ch

 1
speziell   heiraten   chirchliche   hochzeit   vernünftige   musigagentur   umstände   djsommer   arbeitet   härzlech   Flittere   engelbengel   Probiers   traditionell   Erfahrige   Grüessli   Agenture   vernünftigen   villaburggarten   martinundsabine