Eigene Kinder an Hochzeit |
|
1 2 3
|
29.03.11 21:58
Trix77
|
Re: Eigene Kinder an Hochzeit
Hallo zäme mir händ ganz en huufe chind a eusem fäscht. si sind im alter vo es paar mönet bis siebni. ok, lömmer mal s baby wäg, aber was isch mit de andere? würded ihr es seperats chindermenue bstelle, oder s gliche wie de erwachsnige eifach chlineri portione? i ha das nonig mitem restaurant besproche oder mit de müettere, aber so wie ich eu langsam kenne, händ ihr immer gueti idee oder scho erfahrige.
danke scho mal im vorus!
grüessli trix
|
|
|
|
|
29.03.11 22:47
Eleni07
|
@Trix77, mir mached au en eigene Chindertisch, wos dänn male und spile chönd. zum ässe gits ganz klar Chindermenü, wos sälber derfed ussueche (s'Resti hät ä Chindercharte). Au wänns Chindermenü nöd A la Carte willsch, würdi epis eignigs für d'Chind ussueche... beliebt sind sicher immer Schnipo, Chicken Nuggets oder Spaghetti.
Und wännd würkli vill Chind häsch, wärs villicht no ä Überlegig, ä Chinderanimation z'organisiere... also eper wo sich dänn ums kümmered oder epis vorführt wiä Zauberer oder eine wo Ballontierli macht oder oder...
Mir mached das nöd, will 1. wägem Budget und 2. hämmer nöd so vill Chind und 3. hämer äs Resti mit Spielplatz und Chinderegge, zuedem ane bringe mir no paar Sache mit.
Liebe Gruess
Eleni
|
|
|
30.03.11 13:21
Trix77
|
danke für euri antwort. en chindertisch isch planet. unterhaltig aber nöd speziell. es lauft denn sicher gnueg rund ume. de vorteil isch no, dass mini trauzügin scho drü chind hät, vo dem her cha si das scho chli iischätze...
schöne namittag!
|
|
|
30.03.11 21:35
livipivinicht registriert
|
Hey Trix
mir hend ca. s glieche Alter vo Kind bi üs am Hochziit, git au vo de Chinderkarte wos selber dörfed ussueche und au en Kindertisch und en Spielegge. Animation bruched üsi ned, die vertüend sich super mitenand.
Hend scho 3 hochziite mit dene Kiddis gha und het immer super funktiioniert
am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben. www.livia-michi.wirtrauenuns.ch
|
|
|
|
|
|
07.04.11 08:43
Eleni07
|
@all, vielen lieben Dank für die vielen tollen Inputs! Habe bis jetzt noch keine Lösung. Da wir eben 2 Kinder haben, ist es schwerer, die zusammen irgendwo unterzubringen (getrennt werden wollen sie nicht).
@planlos; deine Idee finde ich super; lieber einen ruhigen und ungestressten morgen gleich vor der Hochzeit und ganz entspannt den morgen geniessen! wir heiraten an einem Freitag und beide unsere Kinder werden dann im Kiga sein, deshlab müssen sie schon zuhause schlafen. Dafür haben wir aber auch am morgen die zeit und Ruhe, die wir brauchen.
Wir haben uns nun definitiv fürs kinderfreundliche Restaurant entschlossen, dort hätte es auch einen separaten Raum, welchen wir zur freien Benutzung hätten, falls er nicht besetzt wäre. Dort würden wir dann wahrscheinlich auch einen "Ruheraum" einrichten.
lg Eleni
|
|
|
|
1 2 3
|