| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Einladungskarten versenden
 1 2 3
17.09.07 13:32
kokon21 

Re: Einladungskarten versenden

Hallo Kirsche

Dankä das Du das nogfrogät häsch. Bin jetzt scho chli beruigt. I finds eifach ä ganz schöni Bluäme. Und ebä äs isch nöd so tüür findi. Und so extrem vil Kärtli bruchäd mir jo au nöd. I han ebä scho vor, das min Brutstruss den au diä bluämä hät. muäs aber nomol luägä.
Uf jedäfall dankä vil mol!

17.09.07 14:46
jovia

nicht registriert

Re: Einladungskarten versenden

Hi Kokon

Mier hüratid am 19.07.08 kirchlich, zivil wissid mier nu nid wirklich. Mier hend dänkt dass mier d'Iladigscharte so im Februar verschickid. Das Datum fallt ja biz in d'Feriezeyt und denn wemmers de Leyt gnueg früeh mitteile. Aber so wie ich festgstellt han, verschickids die meiste so 5 - 6 Mönet vorhär .

Ich hätt au gärn im Mai ghürate, aber isch meym Schatz äbe leider nid gange . Na ja, Juli isch sicher ai guet - gahd eifach nu sooooooooooooooo lang .

Wie lang sind eigentlich dey Schatz und du zäme wenn ich das dörf frage?

Liäbs Grüässli

Zitat:



Hi Jovia

Mir hürotäd am 22.05.2008 zivil und am 24.5.2008 kirchlich.
Mir hend denkt das mir d Iladigskarten jetzt den mol druchä lönd und i möchts den so Mitte Oktober versendä. Üsi trauzüge planäd ebä näbis speziells und drum mönd si bis im Jan. wüssä wer alläs chunt.

Wenn hürotäd ir?? und wenn verschickäd ir d Kärtli??

Zitat:



hi kokon

17.09.07 14:59
kokon21 

Re: Einladungskarten versenden

Hey Jovia

Mir sind jetzt biz meh als 7 Johr zemä. und ihr??

17.09.07 15:02
jovia

nicht registriert

Re: Einladungskarten versenden

hey, das isch ja en langi zeyt... mier kennid eys sitt ca. 6 jahre, aber zäme simmer sit eppis über 2 1/2 jahr .

Zitat:



Hey Jovia

Mir sind jetzt biz meh als 7 Johr zemä. und ihr??



17.09.07 15:21
kokon21 

Re: Einladungskarten versenden

Jo isch ä langi ziit. und drum wirds au ziit, dass mir endlich hürotäd

Zitat:



hey, das isch ja en langi zeyt... mier kennid eys sitt ca. 6 jahre, aber zäme simmer sit eppis über 2 1/2 jahr .

19.09.07 16:47
jovia

nicht registriert

Re: Einladungskarten versenden

ja klar und bi eych gahd es ja ai nimme soooo lang... mier sind immer nu am studiere fürs zivile, meys neue wunschdatum isch jetzt momentan de 29.2.08! isch ja nächst jahr es schaltjahr...

Döhf ich frage wie alt ier sind?

20.09.07 17:44
Nadine_TN 
Re: Einladungskarten versenden

Hoi Konkon21,
luschtig au mir hän uns die Iladigskarte usgsuecht. Unseri Idee isch, dass mir vo däm Ort wo mir uns im Juni vrlobt (E Steg amene romantische Weiher mit Chärzli, Champagner etc.) hän Föteli mache und das uf dIladig werde mache. Es isch e wunderschöni und vor allem sehr persönliche Iladigskarte.
Mir hürote am 08.08.08 standesamtlich und am 09.08.08 kirlich, will das au e speziells Datum isch und no in dä Summerferie ligt, werde mir alli Iladige breits Endi November / Anfangs Dezember vrschicke.......

26.09.07 23:57
silbermond 
Re: Einladungskarten versenden

Hallo

wir heiraten auch im Mai und haben vor die Einladungskarten so Anfangs Dezember zu verschicken

27.09.07 14:14
jovia

nicht registriert

Re: Einladungskarten versenden

Hallo

Wir heiraten im Juli und versenden die Einladungskarten etwa im Februar .

 1 2 3
martinundsabine   Gäschtebuech-Itrag   Einkaufswagen   Einladungskarten   Einladungskarte   Einladungen   karrikaturenzeichner   verschiedene   sooooooooooooooo   Friedhofsblumen   kollektionen   wahrschinlich   Calla-Astecker   wahrscheinlich   eingeladen   Iladigskarten   versenden   Apéro-Zeitpunkt   umentschiede   milchig-durchsichtigen