Einwegkameras |
|
1 .. 7 8 9 10 11 12
|
|
|
|
|
01.06.12 10:26
emma
|
Re: Einwegkameras
mir händ üs das mit de eiwägcameras au überleit. händ de aber gfunde, dass mr dete so kei kontrolle häd, öb dföteli au was worde sind. meischtens isch dqualität je noch liächt im saal nämli bi so eiwägkameras nöd so guet. wär jo dene uh schad. mr händ drum a mini digicamera äs grosses holzherz draghänggt, det druuf "wandercamera" gschriibe und dene erklärt, dass das diä camera sell si, wo de ganz obe so chli sell umegeh werde zum schnappschüss mache. das häd super klappt und sind uh lässigi bilder entstande. de camera isch au nüt passiert. alli händ guet ufpasst :-) bi uh froh gsi, dass mr das so und nöd mit eiwähgcameras gmacht händ.
lg, emma
ziviles 5.5.2012 und kirchliches 19.5.2012 - einmalig, unbeschriiblich, wunderbar!
|
|
|
|
13.07.12 06:14
Dream
|
Auso mir hei au Eiwägkameras uf d Tisch gstellt und hei derbi glueget, das es Markekameras si mit emene Blitz. Das het wunderbar klappet. Nach chli google hei mir de fotoblitz punkt ch gfunde wo üs d Kameras entwicklet und uf CD brennt (ohni Fotos und vom Pris här die günstigste). Das isch no ganz lustig gsi. Aber dä Tip mit der Digicam und de Eiwägkameras isch au ganz guet. Für d Kinder Eiwäg und die andere Digicam...
|
|
|
|
|
|
19.07.12 11:24
Keks
|
Saerli, weli Farb häsch du bstellt? Ich ha die elfebei-farbige Kameras bstellt. Falls mir am Hochzig nöd alli bruched, chöntisch dän suscht vo mir no eini ha.
|
|
|
|
1 .. 7 8 9 10 11 12
|