| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Einwegkameras
 1 .. 7 8 9 10 11 12
01.06.12 08:19
saerli 

Re: Einwegkameras

Chatzezüngli, hesch du Cameras kauft? Det bi dem Link wod ez grad postet hesch? Wie esch dLieferig gsi? Send no DHL Chöste oder so dezue cho?

Grüessli

°°°22. September 2012°°°

01.06.12 08:23
MaLu 

Re: Einwegkameras

@ chatzezüngli, ja das findi o no witzig! muess mir das mau überlege.. z problem isch äuä bi üs,
dass nid so viel lüt mitere eigete kamera ufmarschiere

- 22.06.2013 -

01.06.12 10:04
Chatzezuengli 

Re: Einwegkameras

@ Searli,

nei Kameras ha ni nid dert kouft, aber ha süsch scho sache vo dert Bsteut. Ja ha no müesse DHL zahle.. gloub 25 Franke.


@Malu
Mir wärde warhschinläch beides mache, auso, äs paar Eiwägcams ufe Tisch u zuesätzläch no äs paar CDs. CDs wirdi aber nid dert Bsteue, dass chame ja o säuber mache
Natürläch machi mer das nume we mer dr Fotograf am Abe nid hei. Bi da no chli am stürme mit mim GG Chönnt am Abe guet si ohni.
** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

01.06.12 10:26
emma 

Re: Einwegkameras

mir händ üs das mit de eiwägcameras au überleit. händ de aber gfunde, dass mr dete so kei kontrolle häd, öb dföteli au was worde sind. meischtens isch dqualität je noch liächt im saal nämli bi so eiwägkameras nöd so guet. wär jo dene uh schad. mr händ drum a mini digicamera äs grosses holzherz draghänggt, det druuf "wandercamera" gschriibe und dene erklärt, dass das diä camera sell si, wo de ganz obe so chli sell umegeh werde zum schnappschüss mache. das häd super klappt und sind uh lässigi bilder entstande. de camera isch au nüt passiert. alli händ guet ufpasst :-)
bi uh froh gsi, dass mr das so und nöd mit eiwähgcameras gmacht händ.

lg, emma

ziviles 5.5.2012 und kirchliches 19.5.2012 - einmalig, unbeschriiblich, wunderbar!

01.06.12 10:31
MaLu 

Re: Einwegkameras

@ chatzezüngli, ja für mi bruuchts äbä am abe o ke fotograf me.. mau luege wie das min schatz gseht

@digi-cam, das isch o e gueti idee.. !

- 22.06.2013 -

13.07.12 06:14
Dream 
Re: Einwegkameras

Auso mir hei au Eiwägkameras uf d Tisch gstellt und hei derbi glueget, das es Markekameras si mit emene Blitz. Das het wunderbar klappet. Nach chli google hei mir de fotoblitz punkt ch gfunde wo üs d Kameras entwicklet und uf CD brennt (ohni Fotos und vom Pris här die günstigste). Das isch no ganz lustig gsi.
Aber dä Tip mit der Digicam und de Eiwägkameras isch au ganz guet. Für d Kinder Eiwäg und die andere Digicam...

13.07.12 10:14
jusi 

Re: Einwegkameras

dream: wo hesch denn du dini kameras bstellt?

13.07.12 10:23
saerli 

Re: Einwegkameras

I ha grad be Kissloud 3 Kameras bstellt.. Mer bruched sie für es Spiel wo sich dur de ganzi Obig zieht :)

19.07.12 09:05
saerli 

Re: Einwegkameras

Huhu

mini Kissloud-Bstellig esch scho acho, alles top! Nur, ich Huehn han irgendwie doch nur 2 Kameras bstellt. Ha gmeint es sige 3..........

Falls öper en übrigi Kamera het wie eini vo Kissloud, bitte bi mer mälde, i würd sie abchaufe :)

Dankeschön :)

19.07.12 11:24
Keks 

Re: Einwegkameras

Saerli, weli Farb häsch du bstellt? Ich ha die elfebei-farbige Kameras bstellt. Falls mir am Hochzig nöd alli bruched, chöntisch dän suscht vo mir no eini ha.

 1 .. 7 8 9 10 11 12
Hochzeit   Fotographie-Aufgaben   Fotografiere   zusammen   Einweghochzeitskamera   Selbstauslöseraufnahmen   Hochzeitsdekoration   Bluemoon   Sofortbild-Kamera   aufgaben   spiegelreflexkameras   Spiegelreflexkamera   Kameras   Smartphoneauflösungen   Qualität   Gästebuch   Fotografiert   einfach   Einwegkameras   heiraten