| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs
 1 2
03.03.15 09:37
lillymaus 

Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Hallo alle zusammen

Wir sind momentan auf der Suche nach einem Caterer für unsere Hochzeit auf dem Schloss Liebegg in Gränichen AG.

Wir haben nun schon Offerten vom Restaurant Rütihof in Gränichen (bieten ein Hochzeits-All-Inklusive an) und von der Dorfmetzg Buchs AG eingeholt.

Hat jemand Erfahrungen mit diesen beiden oder kennt jemanden?

Würde uns sehr sehr helfen bei der Entscheidung!!!

Danke!!

Grüsse

Lillymaus

03.03.15 13:23
seri87 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

I mue molCousine froge sie het letsch johr det obe gHürote. frog si mol will i weiss nüm vo wem si sCtering gno het

03.03.15 14:59
lillymaus 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

ja das wer mega danke!

03.03.15 20:32
chandini04 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Lillymaus han dir im Bräute 2016 Chat gAntwortet. Ich kenn de Rütihof (eifach als Resti vo frühner) hürote aber selber ufm Engelberg wo zum Rütihof ghöret...

04.03.15 08:06
xoxo 
Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Hallo, mir händ au ufm schloss liebegg ghürate händ aber 2 anderi Caterer gha wo mir super zfrede gsi sind, falls das au en option isch...

04.03.15 12:49
lillymaus 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

hej xoxo

das wer mega super wer hend ihr denn gha?



chandini
hihi so en zuefall mer sind de engelberg au ga aluege und die bütet eich gnau s gliche ah für s schloss liebegg wie det ufm engelberg drum simmer überhaupt ersch uf das cho :D
engelberg isch en traum duss! :D

04.03.15 16:19
chandini04 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Haha lillymaus cool... Gell de Engelberg isch es Träumli? Qieso hender eu för Liebegg entschide? Isch siche au toll. Hass aber nie gseh. För eus hets vo afang a zu 100% gstumme.. :-)

04.03.15 16:29
xoxo 
Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Ich würd dir gern e pm schicke, aber du häsch die funktion ned aktiviert...

05.03.15 10:39
lillymaus 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

xoxo
ich glaub ich hans das etz aktiviert..:D chum ned ganz drus aber probier doch nomal!

chandini
ja es isch mega toll!!!
mer hend eus eich vor allem weg de schlechtwettervariante degege entscheide...möcht e location wo mer sowohl d schön- wie au d schlechtwettervariante hundert pro zueseit drum hemer leider de engelberg müesse ufgeh ;(( hettemer e garantie dases denn schön isch hettemer sofort de engelberg gno :D

06.03.15 16:56
chandini04 

Re: Erfahrungen Catering Rüithof und Dorfmetzg Buchs

Jo sgit schöners als Das Zelt, aber emmerhin en Schlechwettervariante :-)

 1 2
internetsite   entscheide   gschäftsführer   empfehlenswert   entschiede   Schlechwettervariante   Engelberg   Dorfmetzg   Lillymaus   schlechtwettervariante   golden-apero   Hochzeits-All-Inklusive   Entscheidung   Vorbereitig   Catering   Rüithof   begeisteret   Erfahrungen   priszueschlag   erdbeergold