| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Feuerwerk
 1 2 3
24.01.10 11:25
Joene 
Feuerwerk

Hoi zäme
mir hättet gern es fürwerk a eusem hochzit. mir hend aber kei ahnig wieviel das chostet..
mit wieviel müsstemer echt rechne?
het öpper e gueti adresse?

danke fürd antworte!

24.01.10 17:08
wuermli 
Re: Feuerwerk

Hallo Joene

Eventuell kann dir diese Homepage weiterhelfen: www. hochzeitseffekte.ch. Kann dir nicht genau sagen, mit welchen Kosten du zu rechnen hast, aber frag doch mal dort nach!

Gruss wuermli

24.01.10 20:07
Yasi 

Re: Feuerwerk

Hoi Joene

Wäge de Chöschte hani kei Ahnig. Ich chan Dir eifach säge, dass mer teilweise (je nach Wohnort) e Spezial-Bewilligung bruucht zum es Füürwerk abloh. die chostet je nachdem au no es paar hundert Franke.

Yasi

Sit em August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!

24.01.10 20:47
peja 

Re: Feuerwerk

in aesch luzern gits ä firma, die stellt fürwerk direkt her.. hät au fabrikverchauf.. chasch mal google,det findsch äs sicher..

24.01.10 21:27
Immanuel_Kant 
Re: Feuerwerk

Bugano ist der Spezialist für Feuerwerke. Die machen auch die ganz grossen Sachen wie z.B. das Seenachtsfest in Luzern.

http://de.wikipedia.org/wiki/Zensur_(Informationskontrolle)

24.01.10 22:21
Joene 
Re: Feuerwerk

merci viellmal fürd antworte.
ich han jetzt mal be dem in luzern glueget. det chamer scho für 500 franke öppis mache.

25.01.10 11:53
peja 

Re: Feuerwerk

scho recht.. i find dä zluzern au guet.. vorallem das det in lade/fabrik chasch verbi gah.. dä gsehsch äs mal u chasch di berate lah.. viel spass!

14.11.12 22:19
himmelpunkt 

Re: Feuerwerk

Hallo mitanand

An unserer Hochzeit im kommenden Sommer möchte ich meinen GG mit einem Feuerwerk überraschen, da ich weiss, dass er das eigentlich immer wollte. Mein Budget ist nicht riesig, aber doch soll es nach Etwas aussehen. Habt ihr für eure Hochzeit nun jemanden gebucht? Wenn ja, wer war es und wie waren eure Erfahrungen?

Vielen Dank für eure Rückmeldungen!

19.11.12 16:09
valey 

Re: Feuerwerk

jaa fürwerk heddemer au gern gha

hender u informiert ob me döff s Fürwerk abloh bi de location? Ab letscht jahr döff me lut gsetzt nur no am 1. August und 31 Dez. füürwerk abloh

mer hend au welle und döfed ned.. :-/

es chlises fürwerk wär jez 1500 fr cho

Zuletzt bearbeitet am 19.11.12 16:10

19.11.12 20:15
LucyLu 
Re: Feuerwerk

Mir hüratet genau am Züri Fest und det wird's es Füürwerk ja gäh, das heißt das werdet mer ha ohni Choste

Wie d'valey schriebt, es isch Verbote Füürwerk ablah OHNI Bewiligung! Müsstisch bi de Gmeind en Ahtrag mache. D'Buess isch so höch das lohnt sich nöd eifach z'mache....

Wünsch dir viel Glück!

 1 2 3
Feuerwerk   himmelslaterne   Spezial-Bewilligung   Rückmeldungen   hochzeitseffekte   fabrikverchauf   ausgeleuchtet   weiterhelfen   Füürwerk   Informationskontrolle   Bewilligung   Feuerstandbilder   MK-Pyrodesign   Himmelpunkt   komischenweise   nachgeschaut   Himmellaternen   Seenachtsfest   wunderkerze   Wuschlaterne