| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Filmer an Hochzeit
 1
10.09.10 17:05
Suenneli79

nicht registriert

Filmer an Hochzeit

Habe auf die Stelle nichts hier gefunden, deshalb ein neuer Treat...

Kennt ihr per Zufall einen günstigen Hochzeitsfilmer? Die Leute die ich mir bis jetzt angeschaut habe, verlangen alle mehr als 1000 Franken (!!) für drei/vier Stunden. Finde ich ziemlich viel...

Achja, HZ findet in der Innerschweiz statt;)
***
verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet

10.09.10 17:50
Carmile 

Re: Filmer an Hochzeit

hey sünneli

chan der leider au nöd helfe. min onkel hät für üs en special pris gmacht und nur 500 fr. verlangt für de ganz tag, also irgendwie 15h wo er immer wieder mol gfilmet het. aber, mer müänd jetzt alles selber zemeschnide, do sind mer schnell mol e wuche non-stop dra. drum, i denk mit 2000 fr. muesch rechne und das isch no nöd en tüüre. i find es lohnt sich aber sehr, hend scho einigi passage gseh und die sind so glatt, obwohl i dfotos sehr schön find, aber sonen film zeigt halt dstimmig, sglächter vode lüt, ihri antworte uf froge vom filmteam etc. scho no besser. oder gad au de izug id kirche, di ganz trauuig mit de elton john lieder druff vo üsne musiker. uf das freu mi riiiesig zum das denn mol alles chönne aluege.

als tipp no. wenn di für en filmer entscheidsch, überlegg der guet wenn er söll cho. mer hend paarfotos gmacht wo er scho döt gsi isch und das goht gar nöd. will fotos = ruhig stoh, filme = dynamik, das isch en riese stress gsi. hans aber toll gfunde zum zum bispiel suf ihn zuelaufe nomol nozmache mit zuerenne und denn umewirble und das uf film ha. oder au wenn bridesmaids i einere reihe ufd groomsmen zuelaufet. gseht witzig us, die szene möchti denn mit de musik vom t carter usde usa http://www.tcartermusic.com/ unterlegge. mer hend shere we stand und dhighland serenade als izugs- und uszugslieder gha bim zivile und i find die hammer. üs hend ebe die filmlis uf de sebe page so gfalle und drum sind mer druff cho dass mer au sowas wend. eifach näbt de ganze romantik no chli me spritzigs und witz. weisch wie i meine?

drum, wenn näbert häsch wo der würkli sonen guete film macht, denn isch er länger dra als en fotograf bim bilder bearbeite würdi so usem stegrif sägä. drum, es isch sehr utopisch en guete unter 1000 fr. zfinde. eifach als überleggi. wenn de säget mer 10 stund ar hochzti isch mit me stundeasatz vo 100 fr., denn bisch jo bereits bi dene 1000 fr. und sbearbeite goht viiiel länger als en tag.

chönd ihr nöd sus irgendwo es bitz was ispare? also i bin mega froh im nochinein hend mer au no en film. find das eifach total cool au nomol zgseh wie mer ide kirche gsesse sind, ganz adächtig und gilchzitig wieder total losglachet hend. soviel emotione.

grüesslis

10.09.10 19:16
Suenneli79

nicht registriert

Re: Filmer an Hochzeit

Hey Carmille

Danke für die usführlichi Antwort. Mini KOllegin hät ebe au en Filmer däbi gah ah ihrem HZ und mir händ geschter dä Film zum erschte Mal sither zämme aglueget und eus sind beidi Träne abgeloffe. Deshalb möchtich jetzt au unbedingt au en FIlmer däbi ha;) .... will das Gfühl, wämers im nachhinein wieder aluegt, bidä föteli nöd ufechund...

Aber ich finde es scho mega viel geld, zumal die 1350 franke nume für drü stunde wäret.... also trauuig und apero.... wämer in dä ganzi tag däbi ha möchtet, würder über 2500 franke koschte. so viel zahlemer nidemal für eusi fotografin...

ich muessmers jetzt emal guet überlege.. villicht findi ja no öpper vos fürnen faire pris macht. und schüscht mümer tatsächlich irgendwo afange spare;)


***
verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet

10.09.10 19:39
qantas79 
Re: Filmer an Hochzeit

Hallo Sünneli

Habe an einer Hochzeit mal ein Filmer erlebt, der einen sehr guten Eindruck hinterlassen hat und wohl auch nicht zu teuer war. Ich glaube es war Fretz Video Productions aus Belp. Das Video war auch sehr schön und hat mich zu Tränen gerührt. Mein befreundetes Paar war sich hintendrein einig, dass sich jeder Franken gelohnt hat. Man sieht den Unterschied zwischen privatem "Gewackel" und professionellem Filmen halt schon. Generell kann ich dir raten Offerten einzuholen und vielleicht mit dem Filmer versuchen, eine Lösung zu finden, die in dein Budget passt. Fragen lohnt sich immer.

Ich will bei meiner Hochzeit (16.4.11) auf jeden Fall auch eins

Grüessli

**********
- und bald verheiratet

10.09.10 19:51
Suenneli79

nicht registriert

Re: Filmer an Hochzeit

Danke Gantas. Sehr lieb von dir. Doch Belp ist ein bisschen weit entfernt von der Innerschweiz. Da fressen alleine seine Fahrspesen schon ein ziemliches Stück vom Budget weg.

Danke für den Tipp bzgl. Offerten. Bin bereits die Webseiten am abforsten;)


***
verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet

13.09.10 14:43
nzwedding 

Re: Filmer an Hochzeit

kann dir leider niemanden empfehlen.
wir haben von einem kollegen ein amateur-filmchen drehen lassen. alles andere hätte unser budget gesprengt und wir werden es nachher so bearbeiten, dass es ein schönes andenken ergibt.

------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10 ...wir sind überwältigt...

14.09.10 20:12
Suenneli79

nicht registriert

Re: Filmer an Hochzeit


@all. wir sind fündig geworden. werden jetzt die dienste von http://www.hochzeitsfilmer.ch/ in anspruch nehmen. der ist zwar teuerer als die anderen, aber ich habe nur gutes über ihn gehört... wird wohl schon schief gehen

****
verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet

 1
verheiratet   überwältigt   Innerschweiz   hinterlassen   zemeschnide   bridesmaids   entscheidsch   befreundetes   Productions   stundeasatz   Unterschied   tatsächlich   amateur-filmchen   tcartermusic   Hochzeitsfilmer   professionellem   usführlichi   uszugslieder   verliebt   Hochzeit