| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Filmplakat
 1
10.03.09 16:40
Aquamarina

nicht registriert

Filmplakat

Hallo Zusammen

ich bin neu hier und nicht die Braut sondern die Trauzeugin (und Tafelmajorin in allem )

Ich habe im Internet ein Filmplakat gesehen mit einem Bild vom Brautpaar drauf. Hat total super ausgesehen. Ich würde das nun gerne dem Hochzeitspaar, das extrem Film-fan ist erstellen lassen. Hat irgendjemand schon so etwas geshen und wo man es machen kann?

ups... mues mer da schwizerdütsch schribe??? sorry

10.03.09 16:43
Kaz 

Re: Filmplakat

Hallo Aquamarina

Mit dem Plakat kann ich dir leider nicht weiterhelfen, aber du kannst Schwiizerdüütsch oder Schriftdeutsch schriibe, spellt kei Rolle

Und übrigens, cool bist du als Trauzeugin und alles in allem im Forum!! Trauzeuginnen einsatz, nennt sich das Spionasche, träume einfangen der Bräute *hihi*

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!

Zuletzt bearbeitet am 10.03.2009

10.03.09 16:47
Muggi 

Re: Filmplakat

Sali Aquamarina
Versuch doch mal zu googeln!! oder vieleicht auf poster.ch

grüessliii Muggi


10.03.09 16:54
Aquamarina

nicht registriert

Re: Filmplakat

Danke, da bin ich froh, wollte keine Regeln verletzen...


gegoogelt hab ich schon bis hin zu deutschland.. hab nur einen Anbieter gefunden, aber keine gute Qualität.. danke trotzdem!

vielleicht findet sich ja noch was-

10.03.09 16:55
Muggi 

Re: Filmplakat

hoi Aquamarina
gang uf poster.ch dört chasch so sache ha..bin gschnäll go güggsle


11.03.09 14:10
Krispy 

Re: Filmplakat

Wenn du sälber oder öpper usem Bekanntechreis gärn chli tuet Fötali bearbeite ond sech chli uskennt chasch jo ou sälber eis zämeschnipsle ond denn als Poster lo entweckle. Ech ha so scho mega kuuli Ferieposter baschtlet.

11.03.09 14:18
Aquamarina

nicht registriert

Re: Filmplakat

hi Krispy

jo eigentli beni de Fotograph da, aber i han scho sooo extrem vell ztue mit dem Hochzit dasi fasch kei ziit me han. aber du hesch rächt, das isch mer gescht au scho dur de chopf öppis sälber zmache.

danke und Gruess

 1
Bekanntechreis   irgendjemand   zämeschnipsle   Spionasche   schwizerdütsch   weiterhelfen   Schriftdeutsch   Tafelmajorin   Ferieposter   Trauzeugin   vielleicht   deutschland   Filmplakat   Hochzeitspaar   Aquamarina   Schwiizerdüütsch   Trauzeuginnen   ausgesehen   grüessliii   bearbeitet