| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fotograf
 1 2
21.03.13 18:04
Harmony87 
Re: Fotograf

Viele liebe Dank für euri Antworte! Das git mer scho e Ahaltspunkt, woni mi chli cha dra richte!!

21.03.13 19:30
Angita 
Re: Fotograf

Mir händ vo üsere super fotografin folgendes agebot:

8 Stunden Fotoreportage
-Alle Bilder in voller Auflösung auf DVD
-Web Gallery mit persönlicher Fotoreportage, mit Bestellmöglichkeit (Am Apero werdet Chärtli verteilt mit Adresse wo me cha go aluege und bstelle mit Passwort)
-Fahrspesen Schweiz

und no es Outdoor Engagement Shooting

für 3850.- 10% werdet no abzoche will mir si ade Hochzitsmess agsproche händ :-)

Das isch natürlich au no än Tipp für die wo no Ziit händ: ade messe gsehsch es gad persönlich (mir händ noch 3 sätz gwüsst dass mir en fotograf nümä wönd wo super fotene gha hät uf dä HP!) und me chunt meistens no Prozent über :-)

22.03.13 10:52
Larinya 
Re: Fotograf

ich hab was tolles angeboten bekommen. eine freundin meiner schwester hat letztes jahr geheiratet und hatte einen fotografen aus der verwandtschaft. er ist hobbyfotograf und er macht das wirklich gut. da ich wirklich keine lust habe, 1000.- für ein paar bildchen auszugeben, dachte ich erst, wir stellen kameras auf die tische und los. aber der typ kommt eben zu mir und ich zahl ihm, was ich will :-) er macht fotos, stellt sie auf cd und dvd, macht ein album und ich krieg alles. ich zahl das material (also leere cd und dvd und album) der rest ist quasi umsonst :-D ich find das toll ich freu mich.. hihi

24.03.13 20:29
mausi_90 
Re: Fotograf

mir zahled für üsen Fotograf 2890Fr.
er fotografiert vom Morge bide Vorbereitige bis z Abig am 23.00Uhr
inbegrieffe isch: Fahrspese ide ganze Schwiiz, FotoFunBox (Mobiles Studio mit Selbstauslöser),
Online Galerie mit allne Bilder, Kennelerngespräch und Vorbesprechung, Datenträger mit allen Bilder in voller Auflösung

i glaub genau diä Fotografin vo d Angita gschriebe het hend mir zersch welle neh aber ich find sie völlig übertüüred! Mir hend denn zum Glück dä gfunde wo genauso schöni Bilder macht und üs für de entscheide. ez chömer ihn nemli de ganz Tag buechä und ned nu 8 Stunde und das ganze under 3000Fr. finds krass zum Teil diä Priesunderschiede, di einte sind echt mega tüür!

25.03.13 12:44
Angita 
Re: Fotograf

Hallo mausi
Sie isch vo frauefeld vodrm her meinsch sicher die sandra marusic? I find sie vode person her super und ihri bilder ebe au! Aber cool händer öpert gfunde isch en super priis! Mir hettet au en günstigere gha abrr de isch unsympatisch gsi..

25.03.13 15:07
mausi_90 
Re: Fotograf

Angita:
Hallo mausi
Sie isch vo frauefeld vodrm her meinsch sicher die sandra marusic? I find sie vode person her super und ihri bilder ebe au! Aber cool händer öpert gfunde isch en super priis! Mir hettet au en günstigere gha abrr de isch unsympatisch gsi..


genau ja sie meini ;)
jaa üs het sie au total überzügt gha vo dä Person her und Bilder au aber de Pries isch eifach mega übertüüred find ich! und da het ez würkli ned i euses Budget passt, mir hend ned weiss wie grosses Budget und find allgemein diä Fotografe mega tüür. Drum ischs üs denn wichtiger gsie das de ganzi Tag fotografiert wird und das no zumne günschtigere Pries. Und de Fotograf wo mir ez hend isch au e uu tolli Person, han au na Referenze iigholt es isch eh ned eifach gell.... han au wie blöd gsuecht, es git so viel und muesch immer vergliiche! Phuu bi froh hend mir das erledigt, ez chömer nur na hoffe das mer schlussendlich au z friede sind

14.05.13 12:08
laprincipessa 

Re: Fotograf

@mausi: hey döf ich froge was das für en fotograf isch? finde die idee mit de fotofunbox no mega cool so als unterhaltig für d'gäst! :) chasch mir au en PN schicke, wennds do ned wötsch poste.. ich bin au immerno am sueche..

kennt öber vo öich per zuefall en fotograf wo au videos macht, dassmer das ev. grad zäme chönt bueche? oder allg. tipps für en videograf? thx a lot!

 1 2
Leistungsverhältnis   Kennelerngespräch   handgefertigtes   Fotograf   bruutpaarshooting   engagementshooting   Hobbyfotografen   haub-professionell   Priesunderschiede   Grundbearbeitung   professionellen   Brautpaarshooting   Hochzeits-Portraitserie   verwandtschaft   Pärchenshooting   Fotolocation-Möglichkeiten   Vorbesprechung   Bestellmöglichkeit   fotografiert   hochziitsreportage