| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fotos - analog oder digital
 1
26.09.07 15:35
Lela 

Fotos - analog oder digital

hallo
wir sind momentan auf der suche nach einem fotografen. dabei ist uns aufgefallen, dass meistes digitalfotos angeboten werden.

welche art fotos werden bei euch gemacht?
welche vor- und nachteile sind euch bekannt bei analog oder digital?

danke!

26.09.07 17:32
miggu

nicht registriert

Re: Fotos - analog oder digital

Hallo Lela
Miär hend üsi Fonätä für's ganzi Hochsig wellä digital machä. Leider isch denn d'Kamera scho bi de Paarfotenä am Morgä kaputt gangä.
Miär hend also beid Artä.
Ich empfils uf jedä Fall Digital. Will diä Digitalä chasch au sälber bearbeitä oder wiiterverschickä. Verlangid doch eifach en CD, denn hend iär üchi Föteli immer parat.
Wenn miär jetzt es Föteli vo öppis am Nami und am Aabig wend, mönd miär diä immer z'erscht bschtellä. Villicht wärsch froh, wenn einisch es Föteli per e-mail wettsch verschicke, denn muäsch es z'erscht bschtellä, und nacher iiscannä.. Über d'Qualität müänd miär ja ned redä...

Miär wärs liäber gsi, miär hättid wiä abgmacht digital gföteled... Aber enyway... D'Hauptsach miär hend irgendwo d'Föteli...

26.09.07 18:14
jovia

nicht registriert

Re: Fotos - analog oder digital

hi
wir sind auch gerade auf der suche nach einem fotografen. wir konnten uns jedoch bei anderen hochzeiten und festen einiges abschauen. ich persönlich finde die digitale variante besser, da man erstens diese noch nachbearbeiten (z.B. nachträglich auf schwarz-weiss, serbia usw. abändern) kann und die nachbestellung über Internet ist supereinfach. ich würde mir wünschen dass der fotograf digitale fotos macht und uns eine cd davon gibt, dann können wir sowie auch unsere familie und freunde die nachbestellen die sie auch wirklich möchten ohne grosse wartezeiten.
grüässli, jovia

26.09.07 18:46
Suse 

Re: Fotos - analog oder digital

Hallo Zämä

Mir händ vor drü Wuche ghürota und händ am letschte Weekend d Föteli digital übercho. D CD eifach inetue und ahluege...mega! Mir händ ca. 1500 Digitalföteli vo üsäm Hochziit wo de Fotograf gmacht hät und du chasch es dänn grad a d Familie und Fründe verschicke. Ich weiss vo einige wo dänn immer zum Fotograf händ müesä ränne um es Föteli zbecho und händ dänn grad nu pro Föteli CHF 5.-- zahlt. Find i de Hammer... Ich möcht doch mini Fründe nu Föteli biilege bim Dankeschärtli und wänn i die cha per Internet nohmachelo dänn chunt mich das mega billig. Jede Gascht hät dänn au nu es persönlichs Ahdänke. Ich würde nume Digitalföteli empfehle...ich bin mega häppy mit üsnä!!!

Viel Spass...

28.09.07 10:04
Lela 

Re: Fotos - analog oder digital

vielen dank für eure antworten.....da fällt uns die entscheigung leicht!

01.10.07 14:33
Manon 

Re: Fotos - analog oder digital

Hallo Leila,

Mir hän e fotografin für d'trauig und die offizielle hochzitsföteli kha. sie het die wichtigste bilder analog gmacht und d'schnappschüss vom pre apéro und Apéro mit der digitale. Sie het uns nochhär alles auf CD brennt, dass mir au alli phöteli digital hän. aber glichzitig no die analoge mit negativ.


C & K in Love - 27. Juli 2007

 1
Digitalföteli   schwarz-weiss   verschicke   nachbestellen   wartezeiten   nachträglich   nachbestellung   nachbearbeiten   Dankeschärtli   supereinfach   schnappschüss   hochzitsföteli   Paarfotenä   entscheigung   aufgefallen   digitalfotos   digital   fotografen   persönlichs   wiiterverschickä